Heel veel sterkte!
Oh wat verdrietig, veel sterkte
De bak 20cm verplaatsen?
Edit: en ik heb hier wel eens gelezen dat groene biotex de enzymen afbreekt of zo. Misschien kun je dat nog proberen?
Mijn kat heeft heel lang op vaste plekken buiten de bak geplast tot ik uiteindelijk ten einde raad nog maar een tweede bak heb gekocht en de deksels van de bakken gehaald heb. En sindsdien is het over! (De twee bakken staan echt nog geen meter uit elkaar, maar hey. Whatever works) Ze gebruikt ze ook echt allebei. Als ‘t op de ene niet lukt dan gaat ze verder op de ander hahah. Hopelijk vind je snel een oplossing!
Wat een mooie grote mand! Onze mandjes staan ook in de kamer waar onze katten slapen en ze liggen er ook vaak in
Katten vinden bleek juist heel lekker ruiken dus dat zou ik sowieso niet gebruiken!
Ja het is gewoon te schattig om ze dan weg te halen hè Deze mand is zo groot omdat ze met geen mogelijkheid een mandje in wil, maar ik had bij aankomst niet verwacht dat ik er zelf in zou passen haha
Waar is deze van? Heb die van IKEA nu en die is best groot maar Doll haaaaat het.
Volgens mij van Trixie! Denk dat ze zo’n ruimere mand dan zeker gaat waarderen
Wat een schátje
Waarom wil mijn kat altijd aandacht en knuffelen en 1000 kopjes geven en bij me liggen als ik druk aan het werk ben en dan ‘s avonds als ik er op de bank zit dan gaat ie in z’n eentje in een andere kamer liggen. Halloooo nu wil ik knuffelen
Wij hebben er zo een:
Best lekker groot en ze heeft er veel bewegingsruimte in en voor mij handig te dragen.
En @ iemand die laatst hier vroeg naar een kattenrugzak, ben vergeten wie sorry:
Kijk deze bijv:
Ach veel sterkte
Heel veel sterkte.
Dat was ik mbt de rugzak. Maar online zijn er genoeg te vinden inderdaad, maar ik zou zo graag in winkel willen voelen en ‘passen’. Alleen denk ik dat ik die wens maar op moet gaan geven.
@FrozenFlame Die onderste hebben wij - best tevreden van, als je specifieke vragen hebt ofzo, laat maar weten, mss heb je er iets aan.
Dit is de enige reden waarom ze nog welkom is op de bovenverdieping 's nachts haha
Oh dat is waar ook, sorry, herinnerde het me niet goed