Wat een mooie grote mand! Onze mandjes staan ook in de kamer waar onze katten slapen en ze liggen er ook vaak in
Katten vinden bleek juist heel lekker ruiken dus dat zou ik sowieso niet gebruiken!
Ja het is gewoon te schattig om ze dan weg te halen hĆØ Deze mand is zo groot omdat ze met geen mogelijkheid een mandje in wil, maar ik had bij aankomst niet verwacht dat ik er zelf in zou passen haha
Waar is deze van? Heb die van IKEA nu en die is best groot maar Doll haaaaat het.
Volgens mij van Trixie! Denk dat ze zoān ruimere mand dan zeker gaat waarderen
Wat een schƔtje
Waarom wil mijn kat altijd aandacht en knuffelen en 1000 kopjes geven en bij me liggen als ik druk aan het werk ben en dan ās avonds als ik er op de bank zit dan gaat ie in zān eentje in een andere kamer liggen. Halloooo nu wil ik knuffelen
Wij hebben er zo een:
Best lekker groot en ze heeft er veel bewegingsruimte in en voor mij handig te dragen.
En @ iemand die laatst hier vroeg naar een kattenrugzak, ben vergeten wie sorry:
Kijk deze bijv:
Ach veel sterkte
Heel veel sterkte.
Dat was ik mbt de rugzak. Maar online zijn er genoeg te vinden inderdaad, maar ik zou zo graag in winkel willen voelen en āpassenā. Alleen denk ik dat ik die wens maar op moet gaan geven.
@FrozenFlame Die onderste hebben wij - best tevreden van, als je specifieke vragen hebt ofzo, laat maar weten, mss heb je er iets aan.
Dit is de enige reden waarom ze nog welkom is op de bovenverdieping 's nachts haha
Oh dat is waar ook, sorry, herinnerde het me niet goed
Ah thanks, hoe groot is jullie kat ongeveer en past hij er goed in? Zou het comfortabel zijn voor de kat om ergens mee naar toe te gaan op de fiets (als in die tas incl. Kat op je rug op de fiets)? En kan de kat er niet gemakkelijk uit ontsnappen?
Sterkte <3
We hebben 2 katten, eentje van ong 6kg en eentje van ong 3.5 kg. De “dikke“ kat past er in, ondanks dat ie officieel te zwaar is. Voor korte stukjes (5 a 10min naar DA) doen we hem soms hier in, maar ik merk wel dat het aangenamer is voor de lichtere kat. Wat heel logisch is natuurlijk. Zou dus zeker ook kijken naar hoe zwaar je kat is. Voor onze kleine kat is dit ideaal. Wij nemen hem ook mee op de rug op de fiets en dat lukt prima. Zou er geen dagtocht mee doen, maar vermoed dat je dat niet van plan bent :p.
Ik heb niet het idee dat ze hier makkelijker uit geraken dan uit ons draagmandje. De grote kat is wel eens met rugzak en al beginnen rondlopen (bij de DA binnen). Zelf vind ik die rits handiger dan die dekselse poortjes van mandjes.
Zitten er twee ritssluitingen aan per rits? Dan kan je die ook aan elkaar vastmaken als ie dicht is, dan krijgt zelfs een houdinikat die niet open denk ik, tenzij z/hij het hele mandje buiten de rits aan gort scheurt
@FrozenFlame
Oh goeie, als ik dit nog weet als ik thuis kom zal ik eens kijken! (Doe me er gerust aan denken)