Kattentopic #3

Dat heb ik met mijn vorige kat geprobeerd. Netjes laten wennen aan het tuigje thuis, ging allemaal prima. Totdat we haar echt onderweg aan het tuigje uit de auto lieten, toen was ze zo bang dat ze zich binnen 2 seconden eruit had gewurmd en zat ze in een boom :scream: Hebben haar er uiteindelijk wel uitgekregen, met veel moeite. De rest van de rit is ze mooi in haar mandje gebleven :sweat_smile:

4 likes

Mijn oude besje van 13 gaat stipt om 6.00 voor de deur janken dat ie naar buiten wil en stopt niet tot ik dat dan ook doe. Ik slaap beneden dus ik hoor m altijd. Negeren kan, doe ik soms ook wel, alleen dan blijf ik m wel gewoon horen, dus slaap niet relaxed verder. Nu t zo koud is wil ik m in de nacht graag binnen hebben, maar mijn slaapmiddel me inmiddels wel wat waard (long COVID) dus vind het een beetje lastig nu. Wat moet ik doen?

1 like

Is een kattenluikje geen optie? In huurwoningen mag dat vaak wel als je toestemming vraagt.

1 like

Nee helaas niet. Ik heb een terrasdeur met glas als achterdeur en een “voordeur” als zijdeur. Een hele dikke dure deur :grimacing:

1 like

POV

40 likes

Feliway

1 like

Wat doet dit in mijn huis? Haal het weg! :rofl:

1 like

Ze heeft ontdekt dat als ze met haar pootje aan het touw van het rolgordijn zit, wij die verder open doen. En ze volop in de zon kan zitten.

21 likes

Ik snap niet hoe mijn kat nog steeds haar heeft na dit

7 likes

Ohh ECHT HE. En als ik borstel krijg ik niet eens veel haar eruit? Maar als ik d’r aai of wekelijks de mandjes schoonmaak haal ik er een halve kat uit. Hoe dan?

2 likes

Ik mag hem normaal niet kammen, maar nu kwam er alleen bij het aaien al zoveel haar uit dat ik hem toch even in de houdgreep heb genomen. Toen kwam er dus een halve kat uit. En nog steeds zwerven er tumbleweeds van kattenhaar door mijn huis :weary:

Bitch heeft een nieuwe favo plek ontdekt.

42 likes

Hier ligt mijn Ragna te slapen, onder een dekentje in een mandje dat had ik gekocht voor dekens :heart_eyes:

38 likes

Vanmiddag lekker chillen in de tunnel. Nieuwe favoriete plek om in te slapen.

36 likes

Wat is die linker Grogu lief :smiling_face_with_three_hearts: Je kat ook hoor hahaha

2 likes

Ik hou van al jullie katten
ondanks ik in de praktijk elke dag katten zie, scroll ik na m’n werkuren ook gewoon hier voor kattenfoto’s, of op tiktok/twitter. Maakt me zo blij :joy:

16 likes

Dit is wat ik zie als ik wakker word :smiling_face_with_three_hearts:

72 likes

Iemand wil zich met mijn ontbijt bemoeien

44 likes

Zo’n heerlijk rond koppie :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Dit wil je toch elke dag :kissing_cat:

3 likes