Same here, alsof het een lekkernij was die gore zak met pis
Kranten waren hier ook geen succes!
Ik heb zelf deze kattenbakken:
Daar hang je een zeil in. Destijds voor gekozen, omdat mijn katten het voor elkaar kregen om achter de kattenbak te plassen (kwam dus achter/tussen de naden van de bak). Deze bak is dicht en daarbij kan dat dus niet meer. Soms nog wel wat spetters urine die achter het zeil op de achterwand van de kattenbak terecht komen, maar dat is zo schoongemaakt. De zeilen kun je steeds los bestellen bij Zooplus, tussendoor maak ik hem schoon en als die zak zelf begint te meuren, vervang ik hem.
EDIT: Het is de Modkat Flip.
Onze kat geeft er de voorkeur aan om buiten haar behoefte te doen, maar ging voor de vuilniszak speciaal even de kattenbak in om die grondig aan stukken te scheuren. Niet zo’n succes dus hier.
Wat een coole kattenbak!
Ahhh dat klinkt echt heel pijnlijk. Arm beestje beterschap!
Ik gebruik overigens altijd de zakken van action. Die passen heel goed in mijn kattenbak.
Mijn kat is geobsedeerd met plastic likken dus een vuilniszak in de bak zou voor mij pure horror zijn. De hele dag. KG KG KG KG KG (likgeluid)
En dan het geritsel van die zak nog.
Ooh soms word ik er echt gek van. Ik zou mijn leven geven voor mijn kater maar als ik hem weer aan plastic hoor likken denk ik: IK PLAK JE MONDJE DICHT HOOR
Ik ben benieuwd! Hoe is het gegaan?
Ik heb hier al een paar keer gepost over mijn bejaarde kat (voor wie het gemist heeft: 6 maanden geleden geadopteerd, een ragdoll, wordt op 19 jaar geschat). Ik merk soms wel eens dat haar achterpootjes echt zwak zijn geworden. Ze trippelt nog wel dagelijks enthousiast op haar tempo achter me aan maar er zijn ook momenten dat ze moeite moet doen om op de bank te geraken of dat ze struikelt. Vandaag vielen ineens haar achterpoten echt onder haar uit en toen ‘viel’ ze en bleef ze ook gewoon liggen op de grond, wat ze normaal nooit doet. Ook zag ik (ook pas vandaag) dat het haar toch wat moeite kost om recht te blijven als ze drinkt. Verder lijkt ze wel nog haar gewone rustige zelve. Ik ben me er bewust van dat ze oud is en dat dit er bij hoort maar zou ik een afspraak met de DA maken? Ik twijfel echt. Pijn lijkt ze niet te hebben maar you never know met katten.
Ze komt uit het asiel dus we weten het niet precies maar waarschijnlijk een Siamees of Snowshoe mix!
Ik weet niet hoe je katten met de hond zijn, maar ikzelf heb altijd voorkeur om of iemand de hele week in huis laten logeren of mijn katten een week naar iemand toe te brengen. Ik vind het altijd een beetje zielig als ze zo lang alleen zijn met alleen iemand die even eten komt geven, elke 2 dagen vind ik al helemaal sneu. En stel er is iets met je kat wordt het ook sneller opgemerkt als er gewoon iemand bij is voor langere tijd elke dag.
Voor een weekend had ik oppas aan huis die elk dag een uur er was ongeveer. Spelen, kattenbak en eten via die bekende site, pawshake. Ik kreeg ook foto’s geappt☺️
Ik zou wel iedere dag iemand laten komen, niet alleen om eten te geven maar ook wat aandacht. Zou de katten indien mogelijk lekker in de eigen vertrouwde omgeving laten.