Ooooh dit is leuk haha! Dit wil ik nu ook maken voor Zoë en de (hopelijk ) oppas
Lekker laten lachen.
Ik vind het te leuk/schattig.
En super handig ook voor de oppas
Ik ken het alleen vanuit de hondenwereld en daar heb ik nog nooit echt goede resultaten gezien. Die honden zijn uiteindelijk allemaal na kort of lang experimenteren met verschillende dosis antidepressiva of combinaties met andere kalmeringsmiddelen, toch nog ingeslapen.
Het viel me ineens op dat mijn kat twee verschillende ogen heeft? Beetje vreemd dat dat me nu pas opvalt, dus ik twijfel nu of ze dat altijd heeft gehad of dat het niet echt zo hoort. Aan de onderkant van haar ene oogje (op de foto rechts) zitten allemaal bruine streepjes doorheen. Iemand die dit herkent en/of weet wat het is of dat het gewoon normaal is? Op de foto is het veel minder duidelijk dan in het echt, maar ik kreeg het niet echt goed op de foto.
Lijkt wel normaal. Elke maand foto maken en dan kijken of het veranderd
Een van onze katten heeft dit ook. Zijn pupillen zitten niet op dezelfde hoogte en ze kunnen af en toe heel snel heen en weer bewegen, haha. De dierenarts had er een naam voor, maar ben die even kwijt. In ieder geval niets ernstigs.
Dank! @Spaties en @pineapple. Zal het even in de gaten houden over de tijd inderdaad!
De snelle beweging was dat een nystagmus? Dat ken ik inderdaad wel, dat heeft ze niet. Maar wel fijn dat het niets ernstigs lijkt te zijn! Ze gedraagt zich verder ook gewoon helemaal normaal en ze lijkt prima te zien.
Ja, dat is het!
Hij is al bijna 10 en heeft dit altijd gehad. Alleen soms als ‘ie iets heel dichtbij z’n gezicht heeft lijkt ‘ie het niet goed te kunnen zien. Maar op een afstandje dan weer wel. Meestal snoepjes of een vliegje ofzo.
Zo fijn he vrije dagen. Midden op de dag samen met Dolly in m’n armen in bed chillen. Echt nooit meer een leven zonder kat
Zo zielig . Een nieuw vloerkleed impregneren met iets?
Ja zou zeker kunnen denk ik! Heb dat ooit met een bankstel gedaan, knoeiwerk bleef er dan soort op liggen. Zou dan wel iets laagpoligs nemen. Heb zelf geweven katoenen tapijten vooral. Die zijn echt heel vlak.
Je zou misschien ook nog zo’n tapijtreiniger kunnen huren? Dat is ook nog echt weer een deepclean iets
Dit ook al geprobeerd? Onze kat plaste weleens op de bank maar ik ruik er niks meer van door dit spul
Mijn opvangkatje is geadopteerd! Heel zwaar afscheid, ze was iets minder dan vijf maanden bij mij. 7x naar de dierenarts geweest en ze heeft 2 operaties gehad voor haar melkkliertumoren te verwijderen. De laatste paar weken voelde ze zich zo goed en ze was zo gelukkig dus het was tijd om te vertrekken naar haar nieuwe thuis
Een van de allereerste foto’s, was in december:
En dan nu maanden later:
Fijn dat het katje is geadopteerd maar lijkt me echt heel lastig afscheid nemen 🥹
Ik ben op vakantie en de oppas is er sinds gisteravond en de katten hebben zich nog niet laten zien…
Ik hoop zo dat ze snel wennen aan haar en zich nog laten zien, anders vind ik 't zo sneu.