Er ligt iemand te snurken in een bijzondere houding.
Ik vraag me altijd af hoeeeee ze ademhalen als ze zo liggen
Niks verbaast me meer nadat ik erachter kwam dat ze een hele nacht onder een winterdekbed kan slapen zonder zuurstoftekort.
Net of er een heel klein walrusje ligt.
Je bent gemist
Aaww dat koppie ook “nou niet meer zonder mij weggaan!”
Helemaal overtuigd nu om toch nog zo’n koffer te bestellen
Suit suit? Doen!!! Ben er echt zo blij mee. Hij rijdt zeer soepel, is licht, past barstensveel in en niet onbelangrijk: verrrrrry pretty
En je maakt er katten blij mee!
Zo lieffff!
Nu wil ik ook een camera voor m’n kat!
Onze kater loopt altijd samen met de buur kat buiten. Hij komt hem zelfs ophalen. Dan gaat hij voor het raam zitten van de buren en dan hoor ik de buurvrouw schreeuwen Bobbie Ollie is er. En vervolgens lopen ze met zijn tweeën op straat.
En onze vrouwtjes kat is ook dol op Bobbie de buurkat ze rent soms helemaal enthousiast naar buiten als ze hem ziet om hem te begroeten
Omg m’n vriend en ik gaan zondag onze 2e kitten ophalen! We wilden voor Z. (sorry onze poes heeft een vrij herkenbare “unieke” naam) al een tijdje graag een vriendje, maar we hebben wat grote financiële uitgaven gehad dus wilden pas eind dit jaar gaan kopen. Maar nu las ik een berichtje van een stel met een cattery die terug wil naar Oekraïne, thuisland van de vrouw. Waardoor ze hun cattery moeten verkopen. Nou daar heb ik een zwak voor Het is allemaal erg snel gegaan en moet vandaag als een malle spulletjes gaan kopen en een kamertje voorbereiden, maar zondag kunnen we dit schatje ophalen!!!
We zijn nog niet helemaal uit over zijn naam, we willen graag een “grappige” naam. Denk aan Ollie, Dirk, Harry, Joop etc. Hebben jullie nog suggesties? Ik denk dat we pas kiezen als we hem hebben haha.
Foto!!! Ik kan geen naam kiezen zonder een koppie te zien haha
Urghhh wat een schattige pluisebal
Hahaha ja ik moest 'm even aanpassen, er was een naam op te lezen haha. Hij heet nu Ivan, vind ik ook leuk hoor maar liever een grappige naam haha.
Frits, Henk, Gustav, Jaap, Theo, Kees, Cor/Corneel, Flip, Fred
Barrie, Teun, Kees, Koos, Guus, Fred, Sjors, Pim, Bob, Ed, Frits, Hein, Johan, Joep, Tinus, Otje, Walter