Leo, Roel, Huub, Piet, Teun
Ik stem op Chester, ik vernoem jouw kat bij deze naar een van mijn favoriete animal crossing personages haha
Gustav vind ik ook een leuke (en kun je er nog Guus van maken)! Maar vaak past de naam toch pas als je de kat een beetje kent. Mijn kat heet volgens het asiel officieel Moesti maar dat past zooo hard niet bij haar, dus die naam gebruik ik alleen maar bij de DA.
Mijn kat had in het asiel ook een andere naam, die heb ik gewoon tussen haakjes gezet, haar een nieuwe naam gegeven en zo ingeschreven bij de dierenarts haar nieuwe naam is veeeel leuker
Voor iedereen die zijn kat/hond Frits wil noemen: doe het niet! Het is een rotnaam om te roepen. Heel leuk, mijn vorige kat heette zo, maar nooit meer! Freek (2 daarvoor) ging wel goed. Leuk hoor @maruti zoān korte hollandse naam. Roel, Bram, Koen, gooi ik nog even in de mix!
Dolly heeft een 1 week tijd 4 keer gespuugd⦠2x zat er haarbal bij, de andere keren was héél kort nadat ze haar portie eten inhaleerde (dus echt in korte tijd opvrat). Best lang geleden eigenlijk dat het zo snel op elkaar gebeurde en ze is verder gewoon precies zoals altijd en kan na het barfen ook meteen weer eten of om snoepjes bedelen.
Dus ik denk dat er niks aan de hand is en ze gewoon rustahg moet doen (en ze verliest ook veel haar nu dus die ballen snap ik) maar vind het toch zielig ofzo
Ik zou dan Friiiiitsie roepen denk ik Maakt het makkelijker haha
Succes! Je gaat van alles verzinnen, maar dat is nou net niet de bedoeling van een naam. Ik heb alles geprobeerd, maar uiteindelijk āroltā het teveel in mijn mond. Niet dat de betreffende kater ooit luisterde, trouwens⦠vergeefse moeite.
Wij hadden een kat die het asiel Sylvester had genoemd, maar die we al vrij snel hernoemden tot Dikkie. Sylvester gebruikten wij ook alleen bij de dierenarts.
Maar goed, de katten die ik nu heb, heb ik namen gegeven (Pluk en Pluis) en die noem ik de helft van de tijd ook anders.
Ik denk dat het te maken heeft met waar je de R plaatst in je mond? Ik heb hier bij mijn Frits echt nog nooit over nagedacht of iets geks in mān mond gemerkt dat het niet lekker bekt (vanaf vandaag wel natuurlijkš )
Henk Jan Frits is overigens wel summerproof
Ik heb jeuk aan mijn bil maar de kat ligt op schoot dus nu kan ik niet bewegen š„¹
@Maruti hoe is het met de nieuwe aanwinst?
Mijn kat valt honden aan. Waarom?!?!
De kat van mijn ouders sprong ook altijd ertussen als hun honden ruzie maakten. Doodeng.
Ik heb een nieuwe kattenoppas, bij mijn vorige oppas had ik het idee dat diegene hoogstens wat voer in het bakje had gedaan. Was zo blij toen ik een update kreeg van mijn nieuwe oppas dat mijn kat het zo goed doet
Fijn dat de nieuwe oppas zo bevalt! Wij gaan binnenkort een midweek weg en hebben dan ook een nieuwe oppas die langskomt voor de katten. Vind het wel spannend hoor! Maar de kennismaking was in ieder geval goed.
Ik heb net ook een ritje dierenarts gehad. Mijn kater ging een paar keer op de bak zonder iets te doen, en ging vervolgens sleetje rijden. Dat heeft hij een aantal jaar geleden ook gehad en toen heeft de dierenarts zijn anaalklieren leeg geknepen.
Dat heeft ze nu ook gedaan en ze zei dat die flink vol zaten, wat echt oncomfortabel kan zijn voor een kat. Zijn blaas en darmen zijn ook gecontroleerd en die waren gelukkig normaal.
Ben zo trots op hem, hij was heel rustig en heeft geen kik gegeven. Hopelijk is na de actie van de dierenarts het gedoe met op de bak gaan achter de rug, en kan hij gewoon zijn behoefte weer doen.
Nu voor het eerst via Pawshake. Onze vaste oppas kon niet, vandaar. En eerlijk gezegd waren we ook niet meer zo blij met haar, dus hopelijk is de nieuwe een blijvertje!