Kattentopic #4

Vandaag is de kat van mijn schoonzus ingeslapen, hij was al even aan het kwakkelen en was nu echt een hoopje ellende. Ik ben er zelf ook echt verdrietig om, het was zo’n lief beestje. Vandaag nog met hem kunnen knuffelen, hij kwam toch nog meteen op schoot liggen :heart:

1 like

@Nysmn hoe is het gegaan vannacht voor je pluis? Ik had in een ander topic gelezen dat ze zo bang is. Ik dacht dat wij in dezelfde stad wonen en in de wijk waar ik woon viel het enorm mee gelukkig. Dus ik hoop dat het voor jullie ook mee viel!

3 likes

Ik weet niet welke wijk je woont, maar hier leek het echt een slachtveld
Maar is hier elk jaar zo

Volgensmij is onze kat wat doof want vroeger was hij altijd onder het bed en nu doet het hem niets

Ik woon al 1.5 jaar ergens anders en sindsdien is ze dus zo bang omdat het hier echt heftig en luid is! Ging wel iets beter dit jaar, maar alsnog 2 uurtjes in de badkamer doorgebracht. Soort hutje gemaakt daar.

15 likes

Zo zielig altijd om te zien dat de dieren zo heftig reageren op het vuurwerk. :slightly_frowning_face:
Hier was mijn pluizenkind weinig onder de indruk. Was er nogal bang voor hoe ze zou reageren. Maar ze was mega relaxt nog :joy:

21 likes

Mijn kat zat 12 uur onder het bed, maar vanochtend deed hij alsof er niet zoveel aan de hand is geweest. Misschien heeft hij gewoon geen geheugen.

1 like

dit is de grootste leugen op dit forum ooit?? echt cute

3 likes

Arme poes, zo rot dat ze zo bang zijn. Maar gelukkig had ze een fijn plekje en steun aan jou!

@Mette12 ik woon in -verwijderd-. Er waren hier amper buren thuis geloof ik. Wel fjjn dat je kat er dit jaar minder last van had.

2 likes

Ik ben op vakantie en er zijn heel veel kittens op t resort.
Eentje komt altijd aanrennen als hij me ziet en enorm kroelen.
Gisteren kwam hij bij me aan t zwembad liggen en pikte m’n bedje in

27 likes

aahw nu wil ik foto’s zien! (ze doen t niet)

3 likes

Nu als het goed is wel!

1 like

Het onderste katje, wat een prachtig snoetje!

2 likes

Blijkbaar is Muis gek op b&b vol liefde wtf. Zodra ik het aan zet zit hij alleen maar voor de tv. Eerst dacht ik dat het door de sneeuw kwam, maar ook bij de binnen scenes probeert hij de tv te pakken.
Ik ben nu de nieuwe aflevering aan het kijken en hij vind het weer helemaal mooi.

33 likes

Mijn vriend en ik gaan morgen bij een kitten van 7 maanden kijken of het een match met ons is. Vind het best spannend want ze schijnt best wel bang te zijn en moeilijk van vertrouwen, maar komt wel af en toe bij de vrouw van het gastgezin op schoot zitten. Hoop zo dat het klikt!!

15 likes

Echt dit beest. In de kerstvakantie zijn we veel thuis geweest maar nu weer aan het werk. Ze is zó hyper als we thuis komen. Voel me echt een beetje schuldig. Net moest ze even bijkomen na haar zoomies. Bleef een paar minuten zo naar ons liggen kijken :joy:

59 likes

Hoe was het bezoek? Love bange katjes :heart:

2 likes

Ik kan echt uren naar haar staren en het niet zat worden, hoe ze ook ligt en wat ze ook doet. Hebben jullie daar ook last van? :stuck_out_tongue:

52 likes

Yup, herkenbaar. Dat fluffy buikje moet geaaid worden :heart_eyes:

Ja, ik combinatie met tegen mijn kat praten in een gekke stem, mijn vriend wordt er soms gek van, maar de laatste tijd doet hij ook mee :laughing:

Ik heb mijn kat per ongeluk iets ‘verkeerds’ geleerd. Het begon als verstoppertje spellen toen hij een kitten was, maar nu ziet hij me als zijn speelmaatje.

Hij springt dan voor me om me te ‘pakken’ soms ook met zijn pootjes en ook happen, zonder zijn nagels of bijten gelukkig.

Hoe kan ik dat afleren? Ik probeer er al niet op te reageren, dus hopelijk vind hij het na een tijdje niet meer leuk. Zodra we een groter woning hebben ben ik wel van plan om een andere kat te nemen zodat hij lekker kan stoeien.