Iemand heeft te dicht bij een kaars gezeten…
Je bent welkom hoor haha
Zo’n lief mooi rimpeltje hoe heet hij/zij?
Hij heet Lord Beerus, want m’n vriend en ik zijn anime nerds dus we vonden dat wel een perfecte verwijzing
Opvangkatjes van de afgelopen maanden
Zwart spookje, echt een drama queen.
Katje met bijtproblemen. Door overprikkeling beet hij snel in je handen of benen. Na twee weken in huis ging het al veel beter.
Aidskatje met niesziekte en slechte tandjes. Gaat nu al beter.
Kattinetje met vrij zwaar verleden. Ze zat op een bedrijfsterrein waar ze eten kreeg maar soms met weekends/vakanties dagenlang niets. Ze was er heel slecht aan toe, maar het is gelukkig goed gekomen. Ze is nog heel wantrouwig maar komt wel goed
Wat een schatjes, stuk voor stuk op naar een heel fijn leven!
Het lijkt iets beter te gaan met Leaf
Mijn collega vertelde me vandaag dat ze weer energie heeft en aan het rennen en spelen is.
Ze eet nog steeds niet zelf maar ze lijkt weer interesse in eten te hebben, ze ruikt en likt er nu aan dus er zit verbetering in. Ze is een beetje aangekomen en ze heeft geen koorts meer.
Dit was voordat ze ziek werd, links mijn kat en rechts Leaf 🫶🏻
Oooh als blikken konden doden hahaha
Haha van Leaf? Lijkt wel zo maar in het echt was ze gewoon happy. Zelfs toen ze bijna dood ging was dat beestje nog in een goed humeur
Je eigen kat kijkt wel een beetje van “wtf haal je al deze clowns in huis”
Ja dat dacht ze ook denk ik
Mijn eigen katten vinden mijn fosters maar niks.
Haha die kraag past ook wel perfect bij de naam Leaf
Heeft iemand ervaring met deze brokjes? Senne is giardiavrij maar zodra hij op brokken met tarwe of rijst gaat is hij weer aan de dunne. Op Yarrah paté deed hij het perfect dus die halen we nu voor nood maar even op maar yarrah brokken zijn nogal aan de prijs…
Niet met deze, maar mijn kat krijgt Welness Core original brokjes en die zijn ook graanvrij. Ze verkopen ook kleine zakken dat je het even kan proberen
@Radio ik kwam speciaal naar dit topic om te kijken of er updates waren over Lord Beerus want ik ben verliefd. Hoe zijn de eerste dagen gegaan?
Aaah zo lief!
Beerus doet het echt hartstikke goed, mijn andere kat vindt het wel nog heel erg wennen. Maar hij is sinds het overlijden van mijn oudje (april dit jaar) alleen geweest, dus niet zo gek. Sinds vandaag gaat het wel echt een stuk beter! Ze dollen zelfs met elkaar (al purrend en met bolle ruggen aan het rondspringen), zo leuk.
Moet zeggen dat hij altijd bij ons slaapt, en dat heeft hij vanaf dat Beerus er is (en ook bij ons slaapt) nog steeds gedaan. Dus dat vond ik al veelbelovend.
Beerus heeft vanaf dag 1 ook alles netjes op de kattenbak gedaan, gedronken, goed gegeten en hij is echt retebrutaal haha. Vreet ook gewoon uit het voerbakje van de ander als ik niet oplet. En het is een dikke klefkont, echt alsof ik honing aan mijn reet heb
En hier horen natuurlijk ook nog wat foto’s bij:
Hoe hij tijdens het gamen/Magic spelen bij mij ligt te tukken.
Geen charmante foto, maar wel de eerste echte foto met zijn ‘grote broer’.
https://youtube.com/shorts/giMyXd1M7v8
Ennnn hij kan heel goed apporteren
Oh die tweede foto 🥹🥹. Gelukkig gaat het goed en matcht het met de andere kat!