Kattentopic #4

Ga lekker naar huis, dat moet en wil je nu zijn!

1 like

Heel veel sterkte! En inderdaad naar huis gaan nu en nog knuffelen met hem.

2 likes

Ga naar huis en ga veel knuffelen. Heel veel sterkte!

2 likes

@Marsepein Hoe gaat het nu/al wat gehoord? Ben je alweer thuis?

1 like

Ik ben vrijdag teruggekomen, vond het echt heel moeilijk. Wennen gaat ook moeizaam. Afgelopen zaterdag is er ook een speurhond geweest, maar ben daar wel sceptisch over. Heb meer posters geplakt, ook daar waar die speurhond me naartoe leidde. Alle appjes die binnenkomen zijn andere katten (niet dat er heel veel geappt wordt).

Vind het zo raar dat zo’n grote kat van 6.5kg niet gespot is, dus ben vooral bang dat ie of ergens opgesloten zit en nu inmiddels dood is of gestolen is.

Loop elke avond een rondje, maar meer kan ik volgens mij ook niet meer doen.

Wat ontzettend naar. Kan me goed voorstellen dat dat ruk thuiskomen is.
Sterkte :heart:

@LastYoungRenegade jij hebt hier ervaring mee toch?

1 like

Ahh wat rot! Ik heb ook een diabetespatientje gehad. Als je vragen hebt oid laat het me weten! Ik heb wel wat tips.

het voelt een beetje stom om een positief en luchtig bericht te posten na alle vervelende situaties hier maar dit is wel het juiste topic. ik ben net terug van vakantie na een week en mijn kat is helemaal blij haha. ze was gisterenavond helemaal hyperactief door alle kamers aan het rennen en ze heeft heel de ochtend tegen me aan gelegen. echt zo lief

24 likes

Ahh no worries, ook juist fijn om wat positiefs te lezen tussen al het verdriet door. Klinkt alsof je kat je erg gemist heeft, echt cute!

4 likes

We hebben vandaag afscheid genomen van Ollie :rainbow: het was zo’n moeilijke keuze maar het ging met de dag slechter :broken_heart:

14 likes

Sterkte :heart::heart:

1 like

Ah, wat verdrietig. Dappere en moeilijke keuze. Ollie heeft geboft met zo’n fijn huisje.

1 like

Ach :disappointed_relieved: Knuffels!!

1 like

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Oh wat verdrietig, dat is echt snel gegaan. Heel veel sterkte!

1 like

Ja echt veel te snel :sleepy:

Bedankt iedereen :yellow_heart:

2 likes

Wat verdrietig om te lezen. :sob: Heel veel sterkte. :yellow_heart:

1 like

Heel veel sterkte 🩷

1 like

Pff ik ben ook bang dat ik op korte termijn afscheid moet gaan nemen van een van mijn katten. Het is altijd erg lastig te bepalen wanneer. Ik heb al een boekje van de dierenarts gehad en ze is ook al vaker op controle geweest. Haar bloed en lichamelijk onderzoek is goed.
Maar ze heegt artrose en zit al aan de pijn medicatie. Je ziet gewoon heel goed wanneer ze een slechte dag heeft. Vooral als er een haarbal oid vast zit. Dan moet ze flink spugen en is ze zwakjes. Het is een kat van 3 kg en ze was laatst 200 gr afgevallen, wat voor haar erg veel is.
Daarnaast begint ze nu ook agressief te worden richting haar zus. Gewoon af en toe random een mep verkopen zonder aanleiding. Vroeger gebeurde dat af en toe om te laten zien wie de baas is. Maar dat is nu duidelijk anders.

Gisteren had ze een goede dag. Maar vanochtend begon het al agressief en rondlopen zonder doel. Ze loopt soms naar de bak en dan weer er vandaan. Ze eet nog gewoon en drinkt ook, gebruikt de bak ook. Maar toch zie je die gedragsverandering.

1 like