Help
ik heb twee katten die al vanaf kitten bij elkaar zijn en die ik ook als kittens heb geadopteerd. Sinds gister krijgt één van de twee een dikke start en blaast/miauwt zo diep en laag naar de ander. Ik snap niet waarom 
Het is één keer eerder geweest, maar toen was de ander ook onder narcose bij de dierenarts geweest etc. Nu is er niet zoiets aan de hand. Het enige wat ik kan bedenken is dat ze sinds relatief kort (een maand ofzo) naar buiten mogen en die andere kant is wel een paar keer bijna/een beetje in gevecht geweest met andere buurkatten. Dus misschien ruikt 'ie daardoor anders ofzo? Of de kleine, die nu blaast/gromt, is geschrokken van de ander en is nu in de war over of hij in ons huis hoort?
Het is niet heel extreem, gelukkig, en die ander reageert bijna niet dus vooralsnog zie ik ze niet in gevecht raken maar ik vind het wel heel vervelend. Het is gisteravond begonnen, toen heb ik ze gescheiden en vanochtend leek het oké, maar net ging die kleine weer.
Iemand een idee wat het kan zijn, hoe ik er mee om moet gaan, waar ik op moet letten? Ze wonen al zeven jaar samen