Ik ga zaterdag mijn nieuwe huisgenoot ophalen en ik vind het ZO spannend gewoon.
Heb vorig jaar een poes geadopteerd uit het asiel en nu dus besloten voor een kitten die 9 weken is als ik hem krijg.
Ik hoop zo dat het goed gaat tussen die 2 en het is zo raar want heb 8/9 jaar geleden voor het laatst een kitten gehad
Een van mijn katten is best slim maar dat is zo irritant, ze heeft nu ontdekt hoe ze de robot stofzuiger én de airco aan kan zetten en dat doet ze dan ook heel vaak
Dus nu kom je elke dag in een schoon en koel huis thuis? Best een luxe
Haha ja dat zou mooi zijn maar ik hoef geen hogere energierekening doordat de airco steeds aanstaat terwijl het niet nodig is. En ik vind de robot stofzuiger steeds ergens terwijl hij helemaal verstrikt is in kabels of opladers ik moet dat ding echt supervisen. Ik moest hem pas met de schroevendraaier openmaken omdat ik de snoertjes er niet meer uitkreeg!
Ik zet hem (de stofzuiger ) nu maar in de badkuip als ik niet thuis ben.
Wat een scheet
Waarom is de ene kat altijd een engel en de ander een DEMOON. Ik heb er 1 al 20x uit de hordeur gevist, 3 ontsnap pogingen onderschept en hem van het kiepraam gevist. Op die laatste zit dus rekjes om deze reden.
De andere slaapt lekker in de zon de hele dag.
Wat voor rekjes heb je bij je kiepraam?
Deze, al bijna 5 jaar denk ik. Aan zowel de bovenkant als de zijkant
Oh ja die had ik eerst ook! Ben nu eigenlijk naar iets op zoek wat iets minder zichtbaar is, maar kan niks vinden.
Iets met luxepoezen hĂš
Dit klinkt als mijn kittens. Die weten ook hoe ze de robotstofzuiger aan moeten zetten (om zich daarna door de hele kamer te laten rijden)
Sorry maar dit klinkt hilarisch
Hebben jullie wel eens meegemaakt dat een kat een kale plek kreeg na het gebruik van een vlooien pipetje? Ik zie net dat mijn kat een kale plek heeft waar ik 16 juli een pipetje heb gebruikt, weet niet of het precies die plek was maar iig wel tussen zân schouders en waar hij zelf niet bij kan met likken. Kan verder geen andere plekken ontdekken, dus dat pipetje zou een logische verklaring zijn? Het was van Advantage.
Zou goed kunnen, de kat van mijn ex heeft dat ook bij pipetjes en vlooienbandjes.
Ja, één van mijn katten heeft dit ook. Tot een open wondje aan toe Ben om deze reden ook overgestapt naar tabletjes.
Ahw wat zielig! Welke tabletjes geef je nu?
Hier is het gewoon huid wat je ziet en een klein beetje schilfers, maar niet echt rood of geĂŻrriteerd lijkt wel. Heb ook niet het idee dat hij er last van heeft of er aan probeert te zitten ofzo.
Comfortis maar ik denk dat die alleen via een dierenarts te krijgen zijn.
Zolang je kat er geen last van heeft of overmatig krabt denk ik dat er niets aan de hand is
Dacht dat mijn 18 jarige kat t loodje ging leggen. Afgelopen dagen zo bizar weinig gegeten en futloos, maar vandaag opeens weer super levendig en spraakzaam en eet ook weer goed. Denk dat die dan toch last van de hitte had ofzo?
Fijn dat het nu weer beter gaat met je kat. 18 jaar, wat een leeftijd! Kan idd heel goed last hebben van de warmte. Merk het ook aan mijn 3 jarige kat, kan me voorstellen dat jouw oude kat er nog meer last van heeft.
Ik vind mân poes zo zielig ze mag alleen op de slaapkamer als mân zoontje er niet is (helft van de week en wij slapen op 1 kamer) want anders maakt ze hem/ons om half 6 wakker ofzo om te spelen
ik slaap met oordoppen en ben er inmiddels aan gewend dus word er niet echt wakker van, maar niet zoân zin in dat mân zoontje om half 6 wakker wordt.
Nu hoor ik haar miauwen in de woonkamer en denk ik misschien had ik haar helemaal niet in de slaapkamer moeten laten (deed ik in het begin ook niet). Maar het is zo gezellig en ze komt altijd spinnen en mij wassen en kopjes geven
Ik hoop maar dat ze het âbegrijptâ haha. OkĂ© einde dagboek xx