Op mijn werk doen we niks met af en toe niezen en een traanoog. Komt vaak voor en gaat meestal vanzelf weer over.
Als de kitten geel of groen snot of oogvocht krijgt (of hoorbaar snuiven door de neus) dan wel even de dierenarts bellen.
Op mijn werk doen we niks met af en toe niezen en een traanoog. Komt vaak voor en gaat meestal vanzelf weer over.
Als de kitten geel of groen snot of oogvocht krijgt (of hoorbaar snuiven door de neus) dan wel even de dierenarts bellen.
Ze past echt precies boven m’n hoofdkussen 🥹 ligt lekker op haar knuffeltje. Heb er net 2,5 uur naast gelegen haha
Ah oké, het lijkt vandaag ook wel weer beter te gaan. Weet ik iig wanneer ik naar de dierenarts moet, dankjewel!
Nu we een velcrokitty hebben merk ik pas hoeveel kattenliefde ik de afgelopen 15 jaar met onze vorige kat gemist heb. En toch mis ik haar juist extra doordat we nu een aanhankelijke kitten hebben.
Heeft iemand toevallig ervaring met sites als cat in a flat of iets soortgelijks? Ik ben op zoek naar iemand die met de feestdagen twee weken op mijn katten kan passen, liefst in ons huis (anders kan de buurvrouw het ook doen namelijk, maar ze zijn best wel op mensen gesteld). Maar omdat het ook om kerst en oud en nieuw gaat kunnen de mensen die ik normaalgesproken vraag niet omdat ze zelf al kerstplannen hebben. Ik wil er best wat voor betalen, maar wil vooral wel zeker weten dat de mensen op die platformen echt geschikt zijn.
Ik heb wel eens een kennismakinggesprek gehad met iemand en dat was eigenlijk een goede ervaring en ze zou ook oppassen. Had ook goede reviews etc. Dus voor mijn gevoel goed te vertrouwen en helemaal fijn met eerst even kennismaken enzo.
Uiteindelijk was het toen die keer niet meer nodig, maar ervaring van te voren voelde vertrouwd en prettig
Ik met pawshake! 2 verschillende meiden in huis gehad, de tweede al drie keer. Vooral uitgekozen op basis van eerdere reviews. Ik heb positieve ervaringen.
Ik ook goede ervaring met pawshake
Ik heb met pawshake mindere ervaringen, maar denk dat ik ook wel een rotte appel heb getroffen. Ze zegt dat ze is langsgeweest maar dat de kat zich had verstopt. Alle mensen die daarna op hebben gepast werden gebombardeerd door een hele lieve kat die graag knuffels wilde, dus ik geloof oprecht niet dat ze is lanfsgekomen. Het was voor een dagje, maar als ik de kattenbak vol aantref en het losse potje met voer nog vol kan ik mijn conclusies wel trekken.
M’n vriend is uitgekozen door de cat distribution centre en heeft nu een nieuw huisdier haha. Deze kat liep al een tijdje in zijn wijk rond, maar niemand wist van wie hij was. Er is rond gevraagd bij buren, online, maar hij lijkt van niemand te zijn. Kinderen speelden met hem, hij kwam bij iedereen buurten. Dus toen m’n vriend 1,5 week geleden buiten stond te praten met de buurvrouw, gaf ze aan dat een vos op de kat zat te loeren (dit is in de VS) en ze zagen ook de vos vlakbij de kat lopen. Toen hebben de buuvrouw en mijn vriend gelijk die kat opgepakt en meegenomen naar de dierenarts om te kijken of hij gechipt is. Niet dus. Dus de kat heeft nu een nieuwe thuis, al allerlei behandelingen bij de dierenarts gehad. Hij had wormen en blijkt helaas FIV positief te zijn, maar voor de rest een gezonde en grote kat. Het beestje is 7,8 kg! Zijn tijdelijke (en mogelijk permanente) naam is Ozzy, maar m’n vriend en zijn huisgenoot gaan er nog over wanneer zijn huisgenoot weer thuiskomt.
Maar van wat ik hoor is het zo’n enorme en aanhankelijke lieverd. Dol op knuffels en wil overal bij zijn. Dus m’n vriend is nu al helemaal verliefd haha
7,8 kilo!?!?!?!?!?!??!?!?!?! wat hahaha ik heb een vrij grote kater en die is 5 kilo. Deze kat ziet er ook niet uit alsof 'ie overgewicht heeft. Hoe GROOT moet die kat zijn kunnen we iets krijgen voor scale? Is het iet per ongeluk een panter?
(verder trouwens super cute en leuk )
Ja, hij is echt een unit! Bij de dierenarts liet de assistente hem ook echt een iedereen zien Op een gegeven moment hield ze hem onder z’n oksels vast en riep haar collega erbij. Dus toen de collega kwam hield ze de kat verstopt en liet langzaam hem zien. Maar er kwam geen einde aan haha. Iedereen bij de dierenarts is ook verbaasd over z’n grootte, maar het is echt een big baby. Vindt alles goed en leuk.
Er wordt ook vermoed dat de kat in de wijk gedumpt is door iemand, want hij is wel gecastreerd (niet op de T&R manier die ze daar doen) en dus heel sociaal.
Ah wat een leuke kat, fijn dat hij nu een huis heeft!
Ahhh love grote zwarte katers en wat fijn dat hij een huisje heeft weer! Heb er hier eentje van ‘slechts’ 6,5kg en die is ook niet te dik, maar gewoon groot. Lang ook vooral inderdaad.
Wow wat een unit die kat, nu is mijne ook wel een kleintje maar deze kat is gewoon 2x zo zwaar
Wel heel fijn dat hij nu een veilig plekje binnen heeft! Super lief van je vriend om hem in huis te halen
Als je dit hoofd ziet denk je toch dat ik haar heb geslagen ofzo en dat ze daarom boos is
De reden van deze blik was ik die frambozen aan het eten was. Ik heb haar wel een framboos aangeboden maar die lust ze natuurlijk niet, maar ze kon het niet hebben dat ik dus wel lekker aan het eten was hahahaha
Ik heb bijna nooit vlees in huis, maar gisteren kocht ik rosbief. Hier hielden ze de wacht bij de koelkast:
Dave bleek t niet te lusten, elk stukje wat ik gaf spuugde hij weer uit:
Oja heel typisch
“IK WIL!!!”
“Ben je hier benieuwd naar? Oké, mag hoor, alsjeblieft”
“Oh, bah, nee dit wil ik niet. MAAR IK WIL!!!”
“…”
“!!!”
Bij mijn kat andersom.
Ik echt van nou jongen weet je het zeker denk niet dat je het lust
Eet hij het op!
Van boerenkool en zuirkool, tot cassis en chips
Als ik de kruimels in de tuin gooi voor de vogels vliegt hij erachter aan op de kruimels op te eten😭