Ooooh jou kat lijkt zo op mijn sammy❤️ Ook een rode en is ook gek op kaas.
En op patat en chips ect…
ok ik heb een mafdoos van een kat overduidelijk
Mijn rode kater schooit ook enorm voor pizza, chips, ijs, vla… ga zo maar door.
Als ik een zak chips op tafel leg dan gaat mijn kat er in zitten en vreet alles op, ze eet het nog net niet uit je mond haha.
Er zit ergens een kat echt al heel de dag klaaglijk te mouwen. Heb al een paar keer geroepen en rondgekeken en met brokjes geschud maar er komt niks. Ik ben zo bang dat er wat ergs is
ik was het even kwijt inderdaad!
Ah pillen geven is altijd lastig he! Wat wij deden is dat mijn vriend de kat tussen zijn benen vast hield en ik deed de pil in zijn bekje. Hopelijk vlot het een beetje en komen jullie er snel achter wat het is. Want dat hoesten/kuchen doet ze nog steeds?
Ja hier nog alles goed. Geen kuch of hoest meer gehoord. Toevallig vandaag weer zijn urine weg gebracht ter controle en krijg maandag de uitslag. Hopelijk eindelijk die ph waarde gezakt, want die blijft steeds op 8 hangen.
Vanochtend hebben we 1 van onze 2 katten in moeten laten slapen omdat hij heel erg ziek was en pijn had en nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen? Ik weet verstandelijk gezien dat het de beste keuze was voor hem en dat het niet eerlijk was voor hem om hem pijn te laten hebben maar ik ben nu bij vrienden en zie er zo tegenop om straks naar huis toe te moeten zelfs al was hij al een paar dagen niet meer thuis.
Nooit meer mn kleine dikzakkie bij me pakken en lekker samen uren in bed liggen knuffelen omdat hij zoveel hield van knuffelen en kroelen en slapen.
En mn andere katje is ook zo een leukerd en een lieverd maar hij komt veel meer op eigen voorwaarden knuffelen dus dat ga ik heel erg missen dat ik Luka gewoon op kon pakken en dat hij dan lekker in mn armen ging slapen, Murphy vindt dat een halve seconde leuk en daarna wil ie weer zn eigen gang gaan.
Ben gewoon beetje aan het blaten, ga mn vriendje gewoon zo missen.
Oh nee, wat naar! Ik vind het verliezen van een huisdier net zo erg als het verliezen van een familielid, ze maken toch ook deel uit van je gezin. Ik vind het heel logisch dat je er tegenop ziet om naar huis te gaan, dat zou ik ook hebben. Tis heel logisch dat je je nu een beetje verloren voelt. Je zegt “we”, heb je wel iemand thuis om het mee te delen? Dat je weet dat er wel iemand op je wacht die ook verdrietig is?
Ja ben samen met mijn vriend maar die is nu aan het werk. Zorg wel dat ik thuis ben voordat hij thuis is, want anders moet hij alleen thuis komen en dat is niet prettig.
Wel een heel fijne dierenarts, alles heel goed uitleggen en kalm en ons de tijd geven om afscheid te nemen. Maar alsnog vette kakzooi.
Die oranje hierboven (post van gisteren) is de meest verzorgde kat die ik ken. Mijn andere kind is echter zo’n peuter die altijd onder de zooi zit
Eet jullie kat ook het eten van de kitten op? M’n kat is haar eigen brokjes zat en eet steeds de brokjes van m’n kitten op, dus probeer het nu maar te mengen…
Vanaf volgende week heb ik twee kittens , broertje en zusje, grijs wit. Vanaf volgende week zal ik dit topic komen spammen dus!
Hebben jullie ideeën voor leuke namen? Ik ben er nog niet helemaal uit.
Wat ongelofelijk klote gewoon Ik kan mij jouw gevoel zo goed voorstellen! Zou ook de hele dag aan het huilen zijn.
Als er nergens een printwinkel (hoe heet zoiets) is, kan je altijd naar een bibliotheek. Ik heb ook wel eens de supermarkt hier gebeld of ik daar kon printen. Toen mocht ik het printen via de pc van de filiaalmanager. Ik weet zeker dat er mensen zijn die je hierbij kunnen helpen!
Ik hoop dat je kat snel weer thuis is @HenkdeMol !
Mijn kat plast nog steeds af en toe bij de voordeur en ik vind het zo irritant omdat er geen aanwijsbare reden voor lijkt te zijn. Zo goor.
Ik had eigenlijk met vriendinnen afgesproken maar was moe. De kat is ook blij dat ik thuis blijf! Hoe schattig hij er ook bij ligt, ik vergeet niet dat hij vanochtend op mijn bed geplast heeft
Ik ben zo verdrietig. Vrijdagavond begon een van mijn katjes ineens bloed over te geven, met de seconde werd het erger en erger. Ik ben toen heel snel naar de dierenarts geracet en toen ik daar aankwam zei de dierenarts gelijk al dat ze niets kon doen… Heel d’r longetjes zaten vol met bloed en ze was aan het verdrinken/stikken hierin (Ze had een hartafwijking waar ze wel medicatie voor kreeg, maar volgens de dierenarts komt dit vaker voor bij katten die deze afwijking hebben). Echt m’n hart is gebroken, het was zo zielig. Ik woon nog thuis en mijn ouders zijn momenteel op vakantie, dus heb het helemaal alleen moeten doen en kan gewoon 's nachts niet slapen omdat ik elke keer alles weer opnieuw afspeel in mijn hoofd. Het was zoveel bloed en ze begon ineens zo hard te miauwen… Alles bij elkaar duurde het gelukkig maar 15 minuten dus ik hoop dat de meeste pijn haar bespaard is. Maar ga die lieverd zo erg missen.
Oh wat erg… Heel veel sterkte.