Kattentopic

Oh wat erg… Heel veel sterkte. :heart:

1 like

@KatyS Wat een nachtmerrie, goed dat je zo snel gehandeld hebt! Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Wat ontzettend heftig om in je eentje te moeten doen nu! Heel veel sterkte!

1 like

ach meissie wat een verdriet! heel veel sterkte

1 like

Arm beestje… heel veel sterkte :two_hearts:

1 like

ach jeetje dat is heel erg schrikken. Ik hoop dat je het kan verwerken. Heel veel sterkte de komende tijd!

1 like

@miszkelliej en @KatyS, wat ontzettend verdrietig om dit zo te lezen. Heel veel sterkte voor jullie allebei!

1 like

@KatyS en @miszkelliej heel veel sterkte… en @HenkdeMol ik hoop dat het bij jouw kat goed komt!

1 like

Verschrikkelijk, sterkte.

1 like

Oh wat verdrietig zeg! Heel veel sterkte! :heart::heart:

1 like

Ah, ik lees jouw berichtje nu pas. Heel veel sterkte toegewenst! Als je me wilt DM-en om even te praten erover dan kan dat! Misschien wel fijn omdat we allebei in hetzelfde schuitje zitten momenteel. Ik kan ook aan niets anders denken, vooral voor het slapen gaan blijf ik alles maar opnieuw afspelen in m’n hoofd. :pensive:

en @ iedereen hierboven, heel erg bedankt voor jullie berichtjes :heart: Doet me echt goed.

Hele veel sterkte @miszkelliej & @KatyS :heart:

1 like

De tranen staan in mijn ogen. Heel veel sterkte, je hebt heel dapper en goed gehandeld. :kissing_heart: Dit is gewoon ontzettend dikke pech en ik hoop dat je het op ten duur een plaatsje kan geven.

1 like

Wat ontzettend naar voor de mensen die een katje hebben verloren de afgelopen dagen. Heel veel sterkte!

Ik las vandaag een boek waarin een kat doodgaat en voor ik er erg in had, was ik echt onstuitbaar aan het huilen. Mijn vriend helemaal bezorgd en ik met zo’n verstikt stemmetje: ‘de poes uit het boek is dood’. Ik denk dat het nogal appelleerde aan de angst dat onze kat op een dag ook niet meer bij ons is.
Laat staan hoe verdrietig je dan bent als het echt gebeurt😢

1 like

Vandaag kreeg ik een belletje van het crematorium waar ze vanuit de dierenarts naartoe is gebracht. Ze belden om te vragen of ze nog een afdruk van haar pootje mocht maken in klei, daar schrijven ze dan haar naam bij en dat sturen ze op naar de dierenarts waar ik het af kan halen. Echt heel fijn dat dit kan en het is ook gewoon zonder extra kosten. Alles ging zo snel dat ook het afscheid nemen achteraf een beetje gehaast voelde en zo heb ik toch nog iets blijvends van haar in huis :heart:

21 likes

Ook al is mijn berichtje wat laat, ik wil je toch nog heel veel sterkte wensen.
Wat verdrietig zeg, en zo abrupt ook allemaal. Knap dat je zo snel hebt gehandeld.
En wat een lieve foto, wat een schatje.

1 like

Ook van mij sterkte :heart:. Het is zo verdrietig je maatje te verliezen.

1 like

Ach wat erg…sterkte!:heart:

1 like

:frowning: sterkte!

Wat fijn dat ze dat voor je doen!
Ik werd gister door het crematorium gebeld, hele lieve vrouw die heel erg met ons mee leefde, was ook een fijn gesprekje.
Toen ze zei: we hebben Luka opgehaald, een wit met zwarte kater, was ik even zo intens verdrietig. Shit man, ze hebben echt mijn kat opgehaald om te cremeren… fuckerdefuck.
We hebben ervoor gekozen om hem met een paar andere diertjes te laten cremeren, hij vond het vreselijk om alleen te zijn, nu is het allerlaatste stukje ook niet alleen.

Vandaag is het een week geleden dat hij voor het laatst goed was, vandaag is het een week geleden dat we met zijn vieren zijn gaan slapen.

2 likes