Geven jullie je kat wel eens hart oid? Mijn moeder vertelde dat onze kat vroeger elke week hart van de slager kreeg en dat super lekker vond, dus ik dacht misschien is dat iets voor dierendag, maar ik vind het ergens heel luguber ofzo?
Ja mijn katjes smulden ervan, ik heb het laatst bij de slager gehaald. Wel een waarschuwing van hem: je moet het âvoorsnijdenâ voor je kat.
Ik had er eigenlijk niet zo bij stil gestaan maar het is inderdaad een beetje luguber, zoân hart.
Ze ligt eigenlijk nauwelijks op mijn benen maar nu kwam ze ineens <3.
Was een spannende dag voor haar zei mijn vriendâŠeerst een muis gevangen (lag dood hier in de gang) en blijkbaar ook een kikker. Die leefde nog (alles goed) en mijn vriend heeft 'm weer naar de vijver gebracht xD
Wooow ik schrik er altijd van hoeveel witte katten allemaal op elkaar lijken! Ik opende het topic en dacht mijn eigen kat te zien
Wooow, echt net een tweeling! Heeft die van jou ook gele ogen?
Nee, blauwe! Hij is ook doof. Die van jou kan wel gewoon horen dan? Hoor wel eens dat sommige witte katten een geel en een blauw oog hebben en dan ook doof zijn aan één kant
Ja dat snijden zei mijn moeder idd ook al! Wat voor dierenhart had je? Vind het wel luguber, maarja als zij het echt super lekker vinden dan moet ik mezelf daar maar overheen zetten haha.
Jup, zij heeft gele ogen en kan horen.
Mân kat komt steeds vaker thuis met een teek Een keer kwam ik er pas na een paar weken achter dat het zoân beest was i.p.v. een klein wondje, dus nu check ik hem steeds panisch. Gisteren vond ik er eentje die nog rondliep in zn vacht, maar dat is eigenlijk nog viezer
Ik was even in de slaapkamer bezig, maar het raam staat daar open dus had de deur dicht. Mijn katten wachten dan tot ik weer terug kom en doen dan alsof ze me jaren niet hebben gezien en mijn kitten van 11 weken rende zo hard op me af dat ze uitgleed en compleet van boven naar beneden van de trap is gevallen. Ik schrok zooo hard, had mân hart in mân keel. Ze vloog ook echt over de kop en alles. Er is gelukkig niks aan de hand, ze liep meteen door alsof er niks aan de hand was. Maar jemig mân hartslag haha. Ze ligt nu weer lekker op schoot
Mijn kat heeft nu al een aantal weken een wondje op zijn voetkussentje(s) van zijn linkerpootje (zie foto)⊠doe het al paar avonden in biotex en ik smeer calendula (oid) zalf, maar het lijkt niet minder te worden. Komt ook doordat de kat zelf vrij ruw het wondje likt en schoon âbijtâ⊠zal ik langs de DA gaan hiervoor of nog even aan kijken?
Ik zou naar de dierenarts gaan
Ik ben net terug van vakantie en mân kat komt zo lief knuffelen. Heeft ze me toch een beetje gemist
Ik heb geen tips maar ik heb ook twee katjes die nog nooit buiten zijn geweest. Binnenkort verhuis ik en heb nu al buikpijn van de zorgen :â) Begrijp heel goed je angst! Hopelijk is het katje gewoon op avontuur. Als je je echt zorgen maakt, kan je altijd de kattenbak en wat eten buiten zetten.
Awhh wat een mooierd! Mijn kat vindt kaas ook echt het einde haha.
@Papegaaiduiker Hoe gaat het met jullie poes? Al langs de dierenarts geweest voor die foto? Hopelijk valt het mee.
Heb je ook de kattenbak buiten gezet? Kan helpen voor de bekende geur. Hopelijk komt hij zo weer aanlopen!
Aaahhhh, zo snoezig! Ik ga eens checken of die van mij er ook zo gek op zijn
Katten verdwalen gelukkig niet zo heel snel. Ik denk dat je katje eerder is geschrokken van het weer en ergens zit te schuilen. Die van mij hebben ook jaren in een appartement geleefd en komen nu buiten, waarvan er eentje ook heel lang weg kan blijven. Ik hoop natuurlijk voor je dat je beestje snel weer thuis is!