Nee zelf
Hij vindt mijn neefje niet zo leuk dus dat zou ie nooit toelaten haha
Katten spinnen ook bij pijn en ongemak! Het is een manier voor hen om te ontspannen.
Hoe zorgen jullie voor verkoeling voor de katten met dit warme weer? Die van ons hebben het soms gewoon echt warm. Wat is dan prettig voor ze?
Omg we gaan aanstaande zaterdag ons katje ophalen. Can’t wait!!!
Aaahhh zo leuk!! Geniet ervan
wist niet dat katten ook een resting bitch face konden hebben haha, wel een cutie verder
Mijn kat ging net ineens tegen de muur sproeien en nu voel ik me zo’n slecht baasje aangezien ik zeker weet dat het door stress komt. Nu maar even extra veel knuffelen.
Aaahh is er onlangs iets gebeurd waardoor hij zoveel stress ervaart?
Ik denk dat het komt doordat er sinds 2 maanden ook een puppy is, gaat prima samen maar het zal vast stress geven. Even aankijken of hij het vaker gaat doen
Ik weet nu na circa 1,5 week dat de nieuwkomer niet houdt van spelen met dozen en speeltjes en niet graag op schoot zit . Maar wel graag heel dramatisch tegen je aan gaat liggen en dan je arm wil vasthouden, al goed naar zijn naam luisterd en graag de halve dag door je benen loopt als je staat.
Wat is jullie beste tip om twee katten aan elkaar te laten wennen? Mijn vriend heeft ook een kat en ik neem die van mij ook mee als ik bij hem ga wonen.
Hoe gaat het nu met je kat???
Ooooh wat fijn!!! Gelukkig maar, een kat die niet eet is zoiets verschrikkelijks. En hahaha je vriend, dat vind in echt heel lief dat hij het niet aankan als zn baby ziek is, gelukkig is het meegevallen
Aaaw die pootjes
Ik ga naar de hel, ik had een netje op de kop van mijn kat gezet. Helemaal in de war
Daar zijn katten toch juist voor, om er dingen op te leggen. En zoveel mogelijk. Tot ie beweegt.