Wat kut. Heb je hem ook niet op wonden kunnen checken? Hoop dat je beetje snel bij een dierenarts terecht kunt, is je vaste op zondag open?
Sterkte in ieder geval, heel vervelend om je diertje zo te zien en niets te kunnen doen.
Ik kom net terug van de dierenarts. Hij werd wel panisch want hij is geen fan van kooitjes en autoritjes. Bij de dierenarts sprong hij redelijk soepel uit de mand. Daar is hij onderzocht en leek er niet veel mis. De dierenarts had hem op de grond gezet en hij sprong zelf weer op tafel? Ze hebben hem daar wat pijnstillers gegeven.
Maar sinds we weer thuis zijn, is hij weer op het kussentje gaan liggen en heeft weer geen beweging gemaakt. Nu vraag ik me af of hij niet iets verkeerd op heeft ofzo. Zo shit 
Heeft de DA ook de temperatuur opgenomen? De paar keer dat mijn kat/kittens lusteloos waren en zich verstopten of niet aangeraakt wilden worden, hadden ze een verhoging. Als dat het geval is kan een fles of blikje koud water/drinken tegen hun buik al veel helpen.
Oh, ik heb net een prachtige bos bloemen gehad van een mevrouw wiens kat ik afgelopen vrijdag heb âgeredâ.
Ik ging afgelopen vrijdag rond half 7 de deur uit, omdat we met de familie Sinterklaas gingen vieren. Ik woon in een appartementencomplex in het centrum van een stad. Dus toen ik naar beneden liep, zag ik een kat voor de deur staan, wat nog nooit eerder gebeurt is. Ik zie namelijk zelden katten rond mijn huis, het is veel te druk hier voor ze. Het arme beestje was zeiknat en stond te schuilen bij mijn portiekdeur. Hij stond ook tegen de ramen van de winkel naast mijn huis te krabben, super zielig. Ik dacht eerst dat het een zwerver was, maar hij was gelijk super aanhankelijk en liep ook naar binnen toen ik de deur open deed. Dus ik aaide hem en hij was zooo mager. Daarom liep ik gauw naar boven (met armen vol tassen door cadeautjes) om de tonijn van mijn kat te pakken voor hem. Ik heb uiteindelijk echt een half uur bij hem gestaan en geen idee wat te doen. Het is niet alsof je een vreemde kat in je huis kan laten terwijl je er zelf niet bent. Dus ik ben uiteindelijk rond 7 uur weggegaan, terwijl ik hem buiten moest laten. Dit brak mijn hart echt, want het was zo ontzettend hard aan het regenen.
Op de terugweg, rond 11 uur, besloot ik langs mijn moeders huis te gaan, want zij had nog een extra kattenbak. Dit omdat ik bedacht had dat als hij er nog zou staan, hij die nacht in mijn keuken mocht bivakkeren en ik was dan van plan om zaterdagochtend met hem naar de dierenarts te gaan om te checken op een chip. Ik kwam thuis rond half 12 en hij stond er nog. Dus ik heb super snel hem binnen gelaten en naar mijn keuken geëscorteerd. In de tussentijd gauw mijn kat in de huiskamer gezet, om haar niet te laten stressen. Dus ik had een logee in de keuken en ik sliep op de bank bij mijn kat. Want de keukendeur grenst aan de enige gang die ik heb en anders kon mijn kat niet bij mij slapen.
Ik had vroeg de wekker gezet, zodat ik om 9 uur bij de dierenarts kon staan. Nu bleek het alleen een drama om die kat in mijn draagtas te krijgen. Gelukkig woont een vriendin onder me en kon zij helpen. Uiteindelijk waren we er rond 10:15 :â) Hij was gelukkig gechipt, maar het telefoonnummer dat bij zijn chip hoorde, deed het niet meer. Uiteindelijk mocht ik hem naar een dierentehuis brengen waar hij was geregistreerd toentertijd. Ik voelde me zo rot naar hem, dat ik hem daar achterliet. Maar mijn huis is echt niet groot genoeg voor 2 katten die je uit elkaar moet houden.
Maar! Ik kreeg uiteindelijk zaterdagavond een telefoontje van de eigenaresse en ze hadden haar gevonden 
Hij bleek al 1,5 week vermist te zijn en voor een kattenafstand, super ver bij mij vandaan te wonen! Ik ben echt zoooo blij dat ik een kat die ik niet kende heb geholpen, want een paar mensen in mijn familie verklaarde me voor gek. Dit is echt het beste gevoel ooit, iemands kat helpen die in nood is. Ik hoop echt dat iemand anders dit ook voor mijn kat zou doen als het ooit nodig is.
Sorry voor het lange verhaal trouwensâŠ
Wat een mooi verhaal!!! Heel goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd. Ik zou hetzelfde hebben gedaan 

Ik ben ook heel blij dat ik naar mijn gevoel geluisterd heb! Mân pa zat zich zorgen te maken dat ik straks ziektes zou oplopen van die kat
en als ik het niet kreeg, mijn kat wel. En mijn neefjes, die zogenaamde kattenliefhebbers zijn, zeiden dat het âmaarâ een zwerfkat was. Dus waarom de moeite doen? En nu zien ze wat er gebeurd als je naar je gevoel luistert 
Ohhhh zo lief van je! Ik zou het zĂł geweldig vinden als iemand dit voor mijn kat zou doen.
Ik zou zelf ook zo gehandeld hebben, echt goed dat je gevoel hebt gevolgd. Wat zou die vrouw blij zijn met dat haar kat terug is. 

Echt mooi verhaal.
Mooi verhaal, lief van je. En zelf als het een zwerfkat zou zijn geweest, dan zou je hem ook een kans op een beter leven hebben gegeven. Dus topper, die je bent!
Zo lief van je!
Ik zit alweer bijna te janken maar dat komt ook door de hormonen hahaha. Moet er niet aan denken dat ik één van mijn katten ooit kwijt raak. Nu zal dat bij één kat lastig gaan, want die kan niet eens de schutting op springen maar de andere komt wel eens twee tuinen verder en dan zit ze soms zo super zielig te trillen op de schutting omdat ze niet meer terug durft. Zijn echt twee helden op sokken die van mij. Maar mocht haar ooit iets overkomen hoop ik dat ze zo iemand als jij treft.
Las ook weer zoân bericht op Facebook dat er bij een kat vuurwerk in zijn achterste was geschoven en dat hij daaraan was overleden. Kan daar zĂł enorm kwaad om worden. Wat bezielt âmensenâ om dit soort dingen te doen???
Ik zie mezelf doorgaans als tamelijk vredelievend persoon maar zulk tuig mag van mij zelf een Romeinse kaars in zân reet krijgen godveredomme 
Aww wat goed dat je dat gedaan hebt!! 

Oh deze is echt heel erg zielig! 

Door dit plaatje heb ik met mijn vriend afgesproken, dat zodra we gaan samenwonen, we naar het asiel gaan om daar naar een zwarte kat te zoeken om te adopteren.
Ik wilde ook graag een zwarte kat, maar die zijn heel moeilijk te vinden.
Toen namen we maar een rode mee, klein verschil haha.
Haha, zolang er maar een kat uit het asiel gaat, toch
Zwart, rood, wit, maakt niet uit eigenlijk.
Toen ik nog met mijn ex had, hadden we gevraagd naar de kat die er al het langst zat. Was een vrouwtje en ze zat er al 5 jaar. Ze was tegen ons gelijk super lief en vriendelijk, dus we begrepen er niks van. Maar volgens de mevrouw die er werkte, bleek ze tegen veel mensen kattig te doen. Dus toen hebben we haar geadopteerd en het was echt een schatje 
Vanochtend met Truffel naar de dierenarts geweest
Hij hoest enorm veel en niest veel. Röntgenfotoâs gemaakt en er waren kleine witte vlekjes op zijn longen te zien. Ze kon op de huidige computer niet goed zien wat het was, dus later vandaag bellen ze me terug. Hopelijk is het niks ernstigs 
Spannend, dat afwachten. Sterkte!
Aww, beterschap voor Truffel!