Kattentopic

En de hond ligt nu in die van de kat :woman_shrugging:t2:

27 likes

Sharing is caring!

Wat een prachtbeesten😻

Wij hadden op vakantie naar Cyprus ook een hele familie op ons balkonnetje:

27 likes

Ja dat heb ik ook, onze kat was ook echt een herriemaker en ik hoor hem steeds miauwen.

:heart_eyes:

28 likes

Lekker aan het snurken op haar favo kleed

31 likes
Kater

(zo ligt hij vaak in de vensterbank tot grote lol van buren/voorbijgangers)

Poes

Samen (toen ze nog iets kleiner waren, nu past het niet meer)

Met kittens

29 likes

SOOO FLUFFY :heart::heart::heart:

25 likes

Altijd

35 likes

“Echt waar? Vertel!” 500x per dag

10 likes

Hele gesprekken hebben wij, hij reageert ook altijd :heart_eyes:

3 likes

Net nog :raising_hand_woman:t3:

2 likes

Zooo leuk al die foto’s!!

De enige momenten dat ze op schoot komt is als ik op de plee zit

14 likes

Haha ik mag ook NOOIT alleen naar de wc. Typisch toch…

1 like

Ik heb het al vaker geschreven maar ik heb zo’n medelijden met de buurkat. Kat zit steeds vaker bij mij in huis dan bij zijn eigen baasjes waarschijnlijk omdat deze er zo weinig zijn. En aangezien ik zelf twee katten heb waardoor er en altijd voer in huis staat en ik een kattenluikje heb zit de buurkat steeds bij mij binnen. En eigenlijk het enige wat hij doet is heel veel water drinken en knuffels/aandacht vragen. Ik kom net thuis ligt buurkat zelfs op mijn bed te slapen en als ik dan tegen hem begin te praten komt ie alleen maar koppies geven en met je te knuffelen. Wat moet ik hier toch mee? Buren er op aan spreken zit ik ook niet echt zitten want dan ben ik bang dat dat verkeerd wordt opgevat en buren weten ook wel dat hij bij mij zitten want ze zien de kat regelmatig bij mij binnen zitten ook wanneer ik er niet ben. Kat weg sturen lukt ook niet echt zodra ik de kat buiten zet en mij omdraai komt ie alweer door het luikje.

Ander luikje met chip die is afgestemd op de chip van je katten zodat zij 'em alleen kunnen openen?

Vinden je eigen katten die buurkat wel leuk, als in accepteren ze hem in hun huis? Anders zou je altijd nog kunnen voorstellen dat je de kat adopteert van de buren.

1 like

Ik heb net een lading rauw vlees voor mijn katjes geportioneerd en had nog een beetje over, dus dat heb ik als snack in het bakje van de kater gegooid omdat hij er de hele tijd al met grote ogen bij zat. En toen ging ik even de vaatwasser uitruimen etc. terwijl hij lekker aan het smikkelen was… tot er nog één stukje in zijn bakje zat, die was best groot (helft van mijn palm ongeveer) en toen ging hij met zijn voorpootje proberen het vlees te pakken maar dat lukte natuurlijk niet en toen draaide hij naar mij zo van ‘help?’. :pleading_face:

Heb het lapje snel in tweeën gesneden en toen heeft hij het opgegeten, maar ik vond het zo schattig :heart_eyes_cat: en ook grappig om te zien hoe de katjes vaak nog proberen te improviseren met hun pootjes terwijl ze (nog) geen duimen hebben :rofl:

4 likes

Ja zo’n luikje heb ik in het verleden gehad maar dat werkte totaal niet met mijn katten. Ze kregen ‘m niet open wat best zielig werd en daardoor beukten ze uit frustratie het deurtje uit het luikje. En adopteren heb ik wel eens overwogen maar dat is voor mij financieel niet haalbaar. Ik denk dat ik het maar gewoon moet accepteren ik heb geen last van de kat, ik vind het vooral heel erg sneu voor hem. Hij zoekt iets bij mij wat ie thuis gewoon mist.

1 like

De hele ochtend geknuffeld met deze twee :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Klinkt hartstikke goed hoor!
Ik heb 3 weken lang in geblaas en gevecht gezeten voor ze elkaar accepteerden en de rangorde hadden bepaald :sweat_smile: