Kattentopic

Dat van het eerste plaatje heeft hij nog niet. Hahah ga eens opzoek. Dozen vindt hij hier ook leuk inderdaad.

Elastiekjes

2 likes

Hebben jullie ervaring met afvallen?
M’n kat is nu 0,4 afgevallen maar ze blijft nu alweer 3 weken op hetzelfde gewicht en valt ze niks meer af. We bouwen al langzaam af en geven 1 gram minder brokjes om de 2 weken. We zijn vanaf 6 januari bezig.

Zooplus

Aliexpress

image
image
image

En verder kartonnen dozen, wattenstaafjes, aluminiumfolie, servetjes, etc.

1 like

Wow bedankt voor alle tips! Ik ga ze allemaal eens bekijken. Sommige heeft hij ook al.

1 like

Ik heb een enorme doos met allemaal kattenspeeltjes (ook superveel van Aliexpress en dan zitten er meteen 10-20 in een zak), maar ik ging er het afgelopen jaar zo snel doorheen… tot ik mijn nachtkastje verplaatste (door optillen i.p.v. verschuiven) en echt wel 30 balletjes/muizen eronder vond :sweat_smile: Is echt een superkleine opening tussen vloer en deel van het nachtkastje, dus had het niet verwacht.

3 likes

Klein balkje op zetten?

1 like

Dicht kitten?

1 like

Hahaha! Onze kat wil er niet eens in. Nou ja dan niet he :unamused:

In een YouTube filmpje zag ik laatst zo’n kattenmand en wilde het ook hebben. Vet leuk dat de Xenos dit nu heeft! Jammer genoeg geen ruimte in mijn huis hiervoor :joy:

Laf mn katten, maar zou echt never €80 betalen voor een stoel waar ik zelf niet eens in kan zitten. :joy:

1 like

:heart:

30 likes

Heet je kat echt geen Nosferatu?

7 likes

:rofl: ze kon nog wel een goede bijnaam gebruiken :ok_hand:

En beiden wit. Ik zou zeggen doen. :vampire:

1 like

20 likes
14 likes

Ik ga vanmiddag naar het asiel om te kijken voor een poes. Hopelijk is er een poes die een huisje zoekt :blush:

11 likes

Hahahaha dat mauwtje aan het einde, net mijn kat haha

1 like

Ben je op zoek naar een bepaald ras of leeftijd of zoek je gewoon een klik?