Dat van het eerste plaatje heeft hij nog niet. Hahah ga eens opzoek. Dozen vindt hij hier ook leuk inderdaad.
Elastiekjes
Hebben jullie ervaring met afvallen?
M’n kat is nu 0,4 afgevallen maar ze blijft nu alweer 3 weken op hetzelfde gewicht en valt ze niks meer af. We bouwen al langzaam af en geven 1 gram minder brokjes om de 2 weken. We zijn vanaf 6 januari bezig.
Wow bedankt voor alle tips! Ik ga ze allemaal eens bekijken. Sommige heeft hij ook al.
Ik heb een enorme doos met allemaal kattenspeeltjes (ook superveel van Aliexpress en dan zitten er meteen 10-20 in een zak), maar ik ging er het afgelopen jaar zo snel doorheen… tot ik mijn nachtkastje verplaatste (door optillen i.p.v. verschuiven) en echt wel 30 balletjes/muizen eronder vond Is echt een superkleine opening tussen vloer en deel van het nachtkastje, dus had het niet verwacht.
Klein balkje op zetten?
Dicht kitten?
Hahaha! Onze kat wil er niet eens in. Nou ja dan niet he
In een YouTube filmpje zag ik laatst zo’n kattenmand en wilde het ook hebben. Vet leuk dat de Xenos dit nu heeft! Jammer genoeg geen ruimte in mijn huis hiervoor
Laf mn katten, maar zou echt never €80 betalen voor een stoel waar ik zelf niet eens in kan zitten.
ze kon nog wel een goede bijnaam gebruiken
En beiden wit. Ik zou zeggen doen.
Ik ga vanmiddag naar het asiel om te kijken voor een poes. Hopelijk is er een poes die een huisje zoekt
Hahahaha dat mauwtje aan het einde, net mijn kat haha
Ben je op zoek naar een bepaald ras of leeftijd of zoek je gewoon een klik?