Kattentopic

Hij is ook prachtig!

Hoe gaat het met jullie nieuwe bewoner en hen samen?

Wat is hij mooi :heart_eyes:

Urine of poep?

EDIT:
En ze zien er beide heel mooi uit!

1 like

Heeft ze ander voer dan hem?

Heb je ander voer dan eerst? Onze kater stinkt ook veeeeel erger dan de poes, maakt qua voer eigenlijk niet zo veel uit, hij is gewoon een kleine stinkerd. En hij is zo geprogrammeerd dat hij ALTIJD ff lekker gaat zitten kakken als je aan het koken bent of net wil gaan eten, zet standaard een geurkaars aan om het te verbloemen haha.

Vind het voor mezelf nog niet zo vervelend, ik kan er ondertussen wel tegen, maar schaam me kapot als er bezoek komt. Helaas weinig aan te doen hier.

Hier hebben ze ook hetzelfde voer, in het asiel kregen ze beiden Royal Canin (hij voor kitten en zij voor 3+) en wij geven Hills science sterilized, maar zij stinkt gewoon niet zo erg. Had ook aan de dierenarts gevraagd hoe dat kan, maar toen zei hij ook dat de ene mens meer stinkt dan de ander dus er is weinig aan te doen.

We hebben nu kattenbakvulling van de appie (schep & schoon 4-voudige hygiëne) en die vind ik veel fijner dan Catsan of Tigerino, de geur is veel minder aanwezig dan met die andere. Wat voor kattenbak zou je willen?

1 like

Ze ziet er zó snoezig uit!

Ik weet niet of het soort korrels uitmaakt? Ik gebruik van die houtsnippertjes en vind dat op zichzelf best lekker vers ruiken :face_with_hand_over_mouth: naar hout (joh echt Ella?)
Na een grote boodschap dicht in de buurt ruik je dat wel, maar zodra ik dat eruit schep is t ook weg.

(Vind ik tenminste, misschien is m’n neus voorgeprogrammeerd hahah)

Ik heb ook goedkope, open kattenbakken en gebruik Golden Grey Master kattengrit. Daar ben ik best tevreden over, hoewel ze halverwege vorig jaar de formule/verhouding grit en geurballetjes hebben aangepast en het nu meer stuift en iets minder lekker ruikt.

Merkte persoonlijk veel verschil qua geur ontlasting en urine toen mijn katten graanvrij gingen eten en sinds ze zijn geswitcht naar rauw voer is het echt nihil. Alleen soms een vies luchtje als ze er nét op zitten (of misschien zijn het scheten :rofl:), maar dat trekt snel weer weg.

<333

38 likes

Mijne stinkt ook echt erg, de kattenbak stond een verdieping onder mijn slaapkamer maar alsnog lag ik kokhalzend in bed soms. Ik heb sinds kort Cat’s Best Original en sindsdien ruik ik het bijna niet meer, ben echt fan. Haal dat meestal van Zooplus, maar omdat ik z’n brokken daar ook vandaan haal (Applaws) maakt dat voor mij vrij weinig uit. Wel wat duurder, maar het zo waard.

Misschien een tip! Kan je ook langer laten staan dan die van de AH (met dagelijks scheppen natuurlijk).

2 likes

Ik heb ook die AH 4-in-1, voor mensen die die al langer gebruiken; is hij wel eens in de bonus?

Mijn twee katers krijgen hetzelfde voedsel en de ene (de kleinste) stinkt ook gewoon meer dan de ander. Ik heb mij er maar bij neergelegd dat ik 1 stinkie heb. :laughing:

1 like

Ohhh dat koppie :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb m vaak in mijn persoonlijke bonus met 25%! Dan koop ik meteen 10 dozen haha.

1 like

Net zo lang miauwen tot ik achterover leun in mijn bureaustoel zodat ze erbij kan liggen :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

Wat een prachtig beestje :heart_eyes:

1 like

Ooooh al die foto’s :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

Hier mijn nieuwsgierige meisje

24 likes

:heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

26 likes

Truffel was zo blij dat de zon vanochtend scheen :heart::smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Hahaha aaaah dat kopje