Kattentopic

Hier word ik blij van :smile_cat:

25 likes

17 likes

Mijn kat na zijn castratie, ik moet hier nog steeds om lachen, arm beest

14 likes

Ik heb net 20 minuten gewandeld met mijn kat. Een blokje om over het woonerf, heb haar met veeeeel geduld langs een andere kat geloodsd en ik dacht dat ik haar meenam over heel nieuw terrein omdat ze zo treuzelde en nog nooit zover met me mee was geweest.
Ineens slaat ze heel zelfverzekerd ergens af, steeds achterom kijken waar ik bleef en naar me mauwen. Leidt me door een brangang heen em gaat in volle galop weer naar huis :joy:
En ik dacht nog wel dat ik haar uitliet, was meer andersom.

11 likes


Voor: Q-Hoot Leclerc
Achter: Ara & Midi

27 likes

vindt dit echt een cover voor een rap album ofzo

10 likes

Mij doet ze altijd een beetje denken aan Cartman :sweat_smile:

Straight Outta Catnip

11 likes

Onze 2 katten;
Tobi (de witte) en Vito (de grijze)


24 likes

Eentje uit de oude doos

25 likes



Voor het eerst sneeuw zien haha, zo lief

19 likes

20 likes

Oh wat een heerlijk topic haha. Ik ben zelf echt dol op katten, maar helaas is mijn vriend er allergisch voor, dus ik vrees geen katten voor mij.
Dus ik lurk af en toe even mee voor de foto’s

28 likes


Mijn debiele babbie

19 likes

Heeft iemand ervaring met binnenkatten naar buiten laten? Ik ben zooo bang dat ze doodgaan maar kan het straks haast niet meer voorkomen dat ze naar buiten glippen…

Die van mij komt alleen in de tuin. Ik heb de schuttingen boven en onder (gaten) afgezet met gaas en vooralsnog blijft ie er netjes in. In het begin bleef ik er wel bij. Nu ga ik gewoon wat dingen in huis doen ondertussen.

2 likes

Als in altijd binnenkat geweest en in de toekomst ook gewoon naar buiten mogen of eerder bang dat ze een keer wegglippen terwijl de katten binnenkant blijven?

1 like

Omdat de kans straks groot is dat ze wegglippen twijfel ik of ik het niet gewoon moet toestaan om ze af en toe buiten te laten rondlopen. Dat scheelt een hoop gedoe. Ik ben alleen zo bang dat ze dan ineens niet meer terugkomen…

Als ze alleen af en toe naar buiten mogen gaan veel katten steeds blijven zeuren of ze naar buiten mogen / extra gefixeerd op de deur. Woon je in een drukke buurt?

Ik heb het hier dus opgebouwd en ben met de kat eerst met een tuigje naar buiten geweest en ‘los’ onder begeleiding in de tuin en heb dat toen opgebouwd (zover dat kan haha). Dit allemaal op een lege maag. En toen is hij een keer de tuin uitgesneakt en ik was bang dat ie niet terug kwam maar omdat ie honger had kwam die savonds toch weer naar binnen. Maar nu doe ik de kat ook geen plezier om hem de hele dag binnen te houden.

Edit: ik denk dat het karakter ook wel meespeelt. Mijn ene kant komt gewoon braaf naar huis als ik hem roep. Superhard rent die naar mij toe, geeft een kopje en volgt mij naar binnen, de andere houdt zijn eigen agenda eropna en komt alleen naar binnen als die het wil.