Kattentopic

Mooie katten allemaal :heart_eyes::heart_eyes: mijne ligt er zo lief bij, moest even een foto posten

En dit is de ander. Die kan dan nu niet meer ontbreken natuurlijk

21 likes

Mijn lieve katje komt net heel lief bij me en kotst vervolgens heel droog over m’n nieuwe tuinkussen :confused: .
En ik heb nog medelijden ook.

5 likes

Ah, die onderste kijkt zo lief! :heart_eyes: De bovenste ook hoor haha, ik smelt

1 like

Haha @mercurysummer ze zijn echt superlief maar die zwarte is echt brutaal en qua eten is niets veilig :joy:

1 like

Heeft iemand tips voor het geven van een vlooiendruppel? Mijn kat is net 1 jaar oud en heb hem al vaker een vlooiendruppel gegeven. Het ging altijd wel goed alleen de laatste keer was het echt een gedoe. Toen hij het pipetje voelde op zijn huid, ging hij er al vandoor.

Ze heet Bella maar we noemen haar Bellatrix omdat ze je moord aan het voorbereiden is. Hecking angry

Zo kijkt ze dus altijd

15 likes

Onze kat rent ook altijd weg voor het pipetje dus wij doen het altijd met z’n tweeën. Eén persoon houdt de kat goed vast en de ander zet snel dat pipetje.

1 like

Bedankt voor de tip! Het probleem is alleen dat mijn vriend de komende dagen weinig thuis is.

Het is in ieder geval gelukt nu. Hij zat rustig te spinnen en toen heb ik het snel gedaan. Hij bleef gewoon zitten. Daarna rende hij pas weg.

2 likes

Ahh gelukkig is het gelukt!

1 like

Zo ligt hij er graag bij haha

24 likes


Haha zo werd ik wakker deze ochtend :joy:

26 likes

Zo zie ik er ook uit 's ochtends

2 likes

lekker dier

1 like

Kom ik thuis, ligt ze zo op de bank te chillen… lijkt me toch zo’n heerlijk leventje

11 likes

ahh ze is twins met mijn kat, op precies dezelfde plaatsen wit en ook die rare ‘eyeliner wing’ vanuit z’n ooghoek. Mijne is wel een mannetje

1 like

Fotoooo

met maar niet op de rommel en de chagrijnige kop

13 likes

Ah die lieve handjes ook! :heart_eyes:

Likes voor iedereen! Nu al (één van) m’n favo topic(s)!

Kan natuurlijk niet achterblijven dan. Heb thuis twee katten rondlopen, Cera (vrouwtje, wit met rosse en zwarte vlekken) en Mushu (mannetje, tiger)

Dit was een tijdje geleden toen ik bandana’s voor hun had gemaakt. (crazy cat lady alert)

19 likes

Ik vind het toch zo zoet als katten zo bij elkaar liggen. En die bandana is awesome!

1 like