Kattentopic

Ik denk dan dat er ook andere binnenkomen? En mijn man vindt fijner als we er niet zijn ze niet door het hele huis kan (bang voor de gevolgen denk ik), maar dat je hem kan afsluiten heb ik nooit aan gedacht haha.

Ik ga me maar eens goed verdiepen. Dankje voor de tip!

1 like

Mn baby is zooo scheel hahahah
Ze is gewoon mooi van lelijkheid :joy::smiling_face_with_three_hearts:

Nog twee weken, dan is ze eindelijk acht weken en mag ik dr op halen :heart:

27 likes

Oh wat schrikken zeg! Hopelijk valt het mee! :four_leaf_clover: Mocht hij mee maar huis of weet je al wat er aan de hand is?

Baby heeft flink lopen janken vannacht :weary:

17 likes

Ah wat fijn dat hij lekker mee naar huis mocht! :smiling_face_with_three_hearts: Wel rot van het blaasgruis, maar goed dat jullie direct naar de dierenarts zijn gegaan!

Is dat onder haar neus een licht vlekje of kijkt ze echt zo :crazy_face:

Vlekje!

15 likes

Maar is het dan de bedoeling dat de kat altijd buiten is als jullie niet thuis zijn?

Nee natuurlijk niet. Dat zou wel heel zielig zijn. We wilde de kat graag binnen in de avond en dan haar eigen plekje. Niet in de kamer, omdat mijn man bang is dat ze dan van alles kapot maakt. Ik denk dat we dit in het begin wel even doen.

Na anderhalve dag hebben ze de moed verzameld om de woonkamer de verkennen. Het is echt zo schattig allemaal.

32 likes

Nou geloof me, katten slopen gewoon dingen zelfs als ze recht voor je neus staan dus daar moet je man zich maar op instellen haha.

3 likes

Precies wat ik ook dacht haha.

2 likes

Hij is het schattigst als ie slaapt haha

32 likes

Ik kan niet de foto’s vinden die ik bedoel helaas, zit middenin een verhuizing. Hopelijk kom ik ze gauw eens tegen haha.

Dit is hem nu (twee jaar later).

21 likes

Wow lijkt echt ja! Ben benieuwd hoe mijn baby er over twee jaar uitziet

Lazy Sunday zullen we het maar noemen.

28 likes

Je hebt een autogordel voor honden die je aan een tuigje kan vastmaken, misschien is dat een idee? Ik heb zelf een kat die letterlijk paniek aanvallen krijgt door een reismandje dus die nemen we aan een tuigje en een riem mee.

1 like

Je kan ook wat Bach Rescue Pets druppeltjes geven. Wel even goed voor je kat inlezen hoeveel hij mag hebben (max 4 druppels per keer geloof ik, pin me er niet op vast), maar ik heb zelf een enorme stresskat, raakt heel snel overstuur, maar dit kalmeert hem als hij echt onhandelbaar is en het is helemaal natuurlijk. Kan in z’n drinkwater, over z’n voer of direct op de tong. Niet teveel gebruiken want dan slaapt ie de hele dag, haha, dat moet je ook niet willen, maar dit werkt hier heel goed!

1 like

Ik ben met mijn opvangkatje naar de dierenarts geweest:

hand/arm gekrabd

Na 6 weken bij ons kan ik ze goed aaien en kopjes geven etc maar ik moest ze natuurlijk vastpakken om in haar kooitje te krijgen. Ze schoot helemaal in paniek en dit is het resultaat.

Bij de dierenarts was ze ook half in slaap. Zo vies en raar om te zien. Gelukkig is ze kerngezond en ze kan geadopteerd worden. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like