Lief dat je het vraagt !
Ging gelukkig allemaal goed en hij is al thuis!
Met de droogbloemen zou ik wel oppassen.
Kan je niet bv op internet het type bloem opzoeken? En zo iets samen stellen
Lief dat je het vraagt !
Ging gelukkig allemaal goed en hij is al thuis!
Met de droogbloemen zou ik wel oppassen.
Kan je niet bv op internet het type bloem opzoeken? En zo iets samen stellen
Ah gelukkig! Hopelijk blijft het nu even weg!
Ja ik heb een specifiek boeket op het oog en al gemaild wat voor bloemen erin zitten, dan ga ik googlen of ze giftig zijn.
Ik vind het echt zo stom met überhaupt een bos bloemen sturen, dat je niet kan selecteren op het criterium “katvriendelijk” (“veilig”) of dat je op z’n minst kan lezen welke bloemen er precies in zitten
Ja vind ik ook! Zit ook altijd te kijken wat erin zit en of dat kan idd, maar soms staat het er gewoom niet eens bij (zoals nu). Zo’n selectie zou echt heel handig zijn.
Ah mijn kat heeft een wondje op zijn poot, op het carnale (?) Kussentje. Het bloedt een beetje maar hij heeft geen last lijkt het. Ik mag er niet aan zitten maar dat is normaal bij hem. Hoop dat het snel geneest…
Baby opgehaald vandaag, hij is nog een beetje onwennig (nu 20 minuutjes hier), maar heeft al wel wat gegeten en gedronken
Och dat snoetje
Inmiddels ligt hij tussen mijn benen te slapen en lig ik al een half uur dorst te lijden omdat ik hem niet wil verstoren
Ok moet dit even van me afschrijven
Mijn kat zit al een tijdje bij dezelfde dierenarts heel dicht bij mijn huis super fijn. Hele lieve arts ect
Nu werden er de laatste tijd al vaker fouten gemaakt. Denk aan niet terug bellen wanneer beloofd. Op narcose formulier aangeven bloed te willen laten prikken en dat vervolgens niet doen. Allemaal dit soort dingen
Nu is me kat dus gister geopereerd en het is echt een klucht gewoon :
Heb aangegeven een shirt te willen ivm likken aan de wond:Niet aangedaan
Heb aangegeven nagels te willen laten knippen gelijk:Niet gedaan
Te weinig medicatie mee gekregen wat ik vandaag extra weer kon halen
Nu komt het ergste: zie dus thuis dat ze verschillen in sterkte . 250 mg en 62,5 mg
Wat blijkt nou: die 250 mg is fout en sowieso zie ik net voor honden!!! Dit moet ik 2 keer per dag geven 1 1/2 pil dus vandaag is die al vet over gedoseerd. En wil niet weten wat er zou gebeuren als ik dus wel gewoon voor de 4 dagen de pillen had mee gekregen, want dan had ik dus 4 dagen lang 2 keer per dag 1 1/2 pil van 250 mg gegeven!!!
Was ZO boos en heb een groot gedeelte van me geld terug gekregen en ben me gelijk gaan inschrijven bij een andere praktijk.
Die zit wat verder weg maar dat is dan maar zo.
Wat frustrerend! Zulke dingen kunnen echt niet hoor. Goed dat je je hebt ingeschreven bij een andere praktijk.
Hopelijk gaat alles goed met je kat en moet je niet meer vaak gaan in de toekomst! Dan is de grotere afstand niet zo erg.
Omg precies het koppie van mijn kat, maar dan zwart-wit (mijne is grijs met wit).
Fotooooooooos!
Wij hebben zelf geen kat maar af en toe komt de kat van de buren ff langs. Die doet echt alsof ie thuis is
Ik zal morgen eens op zoek naar een foto, ben helaas de foto’s op mijn telefoon kwijt haha. To be continued!
Hier weigeren ze op de koelmat te liggen. Heren liggen liever pal in de zon op hun rug…
Heb al zeker meer dan een week de woonkamer niet gestofzuigd omdat ons mevrouwtje daar de hele dag ligt (ze gaat er vooral 's nachts uit) en ze erg bang is voor de stofzuiger. Of moet dit in het unsuccessful adult topic?
Nee super succesful juist, want je hebt je eigen kat hahaha wie droomde daar nou niet over vroeger
Vandaag hebben we Pum en Spacey opgehaald! Ze zitten inmiddels al een paar uur onder de bank. Via de andere kant kunnen we de snuitjes zien. Ze lijken het wel prima te vinden, alles is natuurlijk nog eng. Ze zijn zoooo schattig haha.
Mogen jullie katten ook naar buiten en hebben jullie dan een kattenluikje? Ik wil liever geen luikje, maar denk dat het niet anders kan.