Ik zal morgen eens op zoek naar een foto, ben helaas de foto’s op mijn telefoon kwijt haha. To be continued! 
Hier weigeren ze op de koelmat te liggen. Heren liggen liever pal in de zon op hun rug…
Heb al zeker meer dan een week de woonkamer niet gestofzuigd omdat ons mevrouwtje daar de hele dag ligt (ze gaat er vooral 's nachts uit) en ze erg bang is voor de stofzuiger. Of moet dit in het unsuccessful adult topic?
Nee super succesful juist, want je hebt je eigen kat hahaha wie droomde daar nou niet over vroeger 
Vandaag hebben we Pum en Spacey opgehaald! Ze zitten inmiddels al een paar uur onder de bank. Via de andere kant kunnen we de snuitjes zien. Ze lijken het wel prima te vinden, alles is natuurlijk nog eng. Ze zijn zoooo schattig haha.
Mogen jullie katten ook naar buiten en hebben jullie dan een kattenluikje? Ik wil liever geen luikje, maar denk dat het niet anders kan.
Ik denk dan dat er ook andere binnenkomen? En mijn man vindt fijner als we er niet zijn ze niet door het hele huis kan (bang voor de gevolgen denk ik), maar dat je hem kan afsluiten heb ik nooit aan gedacht haha.
Ik ga me maar eens goed verdiepen. Dankje voor de tip!
Mn baby is zooo scheel hahahah
Ze is gewoon mooi van lelijkheid 

Nog twee weken, dan is ze eindelijk acht weken en mag ik dr op halen
Oh wat schrikken zeg! Hopelijk valt het mee!
Mocht hij mee maar huis of weet je al wat er aan de hand is?
Ah wat fijn dat hij lekker mee naar huis mocht!
Wel rot van het blaasgruis, maar goed dat jullie direct naar de dierenarts zijn gegaan!
Is dat onder haar neus een licht vlekje of kijkt ze echt zo 
Maar is het dan de bedoeling dat de kat altijd buiten is als jullie niet thuis zijn?
Nee natuurlijk niet. Dat zou wel heel zielig zijn. We wilde de kat graag binnen in de avond en dan haar eigen plekje. Niet in de kamer, omdat mijn man bang is dat ze dan van alles kapot maakt. Ik denk dat we dit in het begin wel even doen.
Na anderhalve dag hebben ze de moed verzameld om de woonkamer de verkennen. Het is echt zo schattig allemaal.
Nou geloof me, katten slopen gewoon dingen zelfs als ze recht voor je neus staan dus daar moet je man zich maar op instellen haha.
Precies wat ik ook dacht haha.