Kattentopic

Nu wij een compleet witte kat hebben is het dus echt mijn droom om ooit een compleet zwarte kat te adopteren haha. Zag laatst een blind zwart katje online staan waar ik voor was gevallen, maar dat mocht niet van mijn vriend ivm onze dove witte kat :pleading_face:

Wit monster

Maar het allerliefst wil ik gewoon een lieve kat die goed kan opschieten met onze eigen kat :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Haha ik wilde ook absoluut geen rode kat, wilde juist een zwarte, maar mijn vriend wilde wel een rode en toen we het nestje zagen waren we allebei meteen verliefd. Daarna wilde ik ook echt geen gevlekte kat, maar juist een egale, en nu zitten we met een schildpad. :joy:

En dat terwijl een zwarte kat me zoooo ideaal lijkt ivm veel zwarte kleding dragen en haren :grinning: Echt een life hack!

Maar ik heb een lichtbruine en lichtgrijze pluizenbol in huis… dus ik loop er altijd als een gek kattenvrouwtje bij… Had btw niet echt voorkeur qua kleur toentertijd, maar wilde wel het liefst 2 ā€˜verschillende’.

4 likes

Mijn kater heeft ineens een rodere neus dan normaal, de haartjes lijken er dunner te zijn. Eerst zag je echt gewoon een wit neusje. Iemand een idee wat het kan zijn? Ik mag het aanraken, dus hij lijkt geen pijn te hebben.

Summary

Weg

Edit: het is in het echt roder dan op de foto

Komt hij buiten? Misschien verbrand door de zon?

1 like

Nee hij komt niet buiten.

Zomervachtje? Mijn zwarte kater heeft ook een veel lichtere neus/oortjes als het zomer is. In de winter trekt dat weer bij.

1 like

Oh dat kan heel goed. Dit is zijn eerste zomer en hij verhaart inderdaad heel erg. Ik Was gelijk in paniek maar dit klinkt wel logisch!

In de herfst ga ik verhuizen en wil ik (eindelijk!!) een kitten in huis nemen. Ik ben nu al een beetje aan het rond kijken maar zie door de bomen de kat niet meer eigenlijk. Waar hebben jullie je kitten/kat vandaan? Hebben jullie aanraders? Ik heb ook nog nagedacht over een kat uit het asiel maar het asiel hier in de buurt biedt zo weinig aan ivm Corona. Ik wilde eerst ook graag een raskatje maar dat is eigenlijk geen vereiste, want vindt dat ook echt wel heel duur eigenlijk.

Biedt het asiel geen kittens aan op de site of in het hele asiel? Vaak zitten de asiels rond deze tijd vol met kittens, maar omdat het zo snel gaat zetten ze die niet op de site. Je kunt altijd bellen of ze nestjes hebben en dan een afspraak maken? Mijn beide katten komen uit het asiel en vond dat een hele fijne manier.

1 like

image

Heeft iemand ervaring met zulk soort kattenbakken?

Ik dacht eerst dat het een airfryer was :joy: Kunnen ze hier in of moeten ze in dat gat poepen?

8 likes

Gisteren dit mormel opgehaald :heart: Hij was de hele ochtend echt zooo druk. Probeer nog thuis te werken, maar hij sprong echt in de gordijnen en in de boekenkast enzo :joy: Ligt nu lief te slapen, hij spint echt heel luid, zo cute. Hij gaat echt in m’n hals liggen als een soort sjaal hahaha.

46 likes

Hahahaha :joy: Nee ze kunnen er wel gewoon in als ik de foto’s moet geloven en hebben ook genoeg bewegingsruimte. Dit zou veel schelen qua grit door het huis.

Ben sowieso op zoek naar andere/extra bakken, heb er te weinig. Aanraders zijn welkom haha.

Hoe kan iemand dit nou niet willen :cry:

1 like

Sorry hoor ik kom even binnen vallen. Ik hou van katten maar heb ze zelf niet, vooral omdat mijn vriend het gedoe vindt. Nu hebben wij 2 katten van vrienden te logeren, die echt mega cute zijn! 1 is nog klein en een enorme kroelkont. As we speak ligt hij zo op mijn schoot:

Mijn vriend vindt het ook steeds leuker en ik hoor hem de hele dag tegen de poezenkinderen praten, zo cute! Ik vermoed dat wij binnenkort ook eens een afspraak met het asiel moeten maken :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Zo cute! Hoe heet ie en wat voor ras is het? Maine Coon? :heart_eyes_cat:

@Knofje echt he. Het zou me echt niks uitmaken welke kleur mijn kat zou hebben, snap daar helemaal niks van.

3 likes

Mijn kat komt de laatste tijd in de nacht onder onze lakens in bed liggen en ik vind het zo gezellig wakker worden :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Hij heet Bowie en is half Noorse boskat en half Pers :blush:

2 likes