Kattentopic

Een van mijn katten bijft naast de kattenbak plassen :frowning:

Die van mij is over een maandje aan de beurt en ik vind het ook nu al spannend! Gelukkig heeft hij nog geen idee wat er gaat gebeuren :sweat_smile:

1 like

Ah joh, dat bewijst alleen maar dat je van ze houdt!
Ik moet laatst huilen toen ik zag hoe erg de buik van mijn katje heen en weer golfde tijdens het poepen (ze had diarree en wordt nu behandeld). Ik vond dat zo zielig.
Je leeft gewoon enorm mee want het zijn je lievelingen. Komt vast goed :slight_smile:

1 like

Ah nee joh! Zou gek zijn als het je niets zou doen, zijn toch je baby’s. Onze kat moet in november gecastreerd worden en stiekem hoop ik dat ie daarna nog een beetje loom is van de narcose en de hele dag wil knuffelen. :flushed:

1 like

Heel fijn om te lezen dat ik absoluut niet de enige ben! Voelde me echt even zo’n veel te betrokken poezenmoeder🙈…

De dierenarts was heel blij om te horen dat ze samen zouden komen. Blijkbaar doet ze dat heel erg goed. Ze mogen dan ook gewoon lekker samen in een hokje bijkomen uit de narcose. En in plaats van dat ze dan heel verward zijn, zijn ze dan verward maar wel met elkaar en dat maakt het een stuk prettiger voor ze :two_hearts:.

4 likes

Nee dat is helemaal niet idioot. Ik heb staan huilen als een klein kind toen mijn kat onder narcose gebracht werd, vond het zó zielig. Achteraf had ik er veel meer last van dan de kat zelf :tired_face:

1 like

Ben zo verliefd op dit prulleke

23 likes

Ze liggen altijd naar me te kijken als ik ga slapen, check ook dat roze buikje :heart:

23 likes

Een zwarte kat is trouwens zo niet fotogeniek, als hij zijn ogen dicht heeft zie je hem gewoon 9 van de 10 keer niet! Heb ooit een keer een grappig artikel gelezen van de speld oid. dat ze in asielen een zwarte katten overschot hadden omdat mensen ze niet Instagram waardig vonden, nu begrijp ik dat :sweat_smile:

3 likes

mijn kat heeft vandaag een stuk wafel en een stukje boterham gegeten, daarna wou hij aan alles ruiken dat ik ook at, raar beest

1 like

Ahhh ik kan me zit zó goed voorstellen. Krijg echt een beetje een knoop in mn maag als ik er aan denk dat ik ze daar dan achter moet laten :sob: :frowning:

1 like

Hier dezelfde struggle met 3 zwarte katten :sweat_smile: Ik krijg ook vaak foto’s van de katten die mijn vader heeft gemaakt en zijn telefoonfoto’s zijn al niet te best, maar op die foto’s kan ik de katten soms gewoon helemaal niet vinden haha

1 like

Ik heb daar ook last van met mijn zwarte katten :frowning:
Gelukkig heeft mijn vriend eens een fotoshoot met ze gehouden waar wel hele mooie foto’s uit zijn gekomen.
De mooiste foto;s daarvan heb ik op Kanvas laten printen.

3 likes

Mijn kat sloeg gisteravond vol met z’n poot in de mayo (we aten patat) en daar schrok ie zelf ook van, dus sprong ie meteen weg met als gevolg overal mayo pootafdrukken op de bank, kleed en de rest van het huis :tired_face:

14 likes

Knippen jullie wel eens de nagels van jullie katten? Hebben jullie aanraders voor goede nagelschaartjes voor katten?

Ik heb ze nog nooit gekipt.

Ik heb hier thuis 3 krabpalen staan

1 like

Ik heb een krabpaal, maar hij gebruikt die vooral om te spelen en niet om te krabben. Daardoor kunnen ze nagels flink scherp zijn

1 like

Ik gebruik zo een:

1 like

Ja hier ook. Vind ik altijd zo gezellig. Zeker omdat mijn kat niet zomaar op schoot komt vind ik het extra fijn als ie lekker komt liggen.

1 like

Ik ben bang dat ik levend word gevild als ik dat probeer :expressionless:

1 like