Kattentopic

Ja gezellig is dat he. Mijn kat slaapt 's nachts ook op bed (hij gaat meestal niet spelen of springen maar ook gewoon slapen, hoera) en ik word regelmatig wakker terwijl ie tegen mijn rug of knieholte aan ligt <3

1 like

Oh dat is ook zo lief. Mijn kat mag niet in onze slaapkamer komen simpelweg omdat ze dus inderdaad wil spelen en gaat mauwen om aandacht. Ik heb goede hoop dat als ze wat ouder is, ze wel lekker bij ons kan slapen :blush:

1 like

Ja als ze achter het raam liggen is ook flink warm natuurlijk

Het ligt al.

12 likes

:two_hearts:

19 likes

17 likes

@Loxodonta ik kan me zo voorstellen dat je helemaal doordraait van al die voer vragen. Wat zijn nu dingen waar je goed op moet letten om na te gaan of het goed voer is of niet? Of is het te complex om een paar handvaten te kunnen geven?

Nee hoor vindt het niet erg! Ik geef hier morgen even uitgebreid antwoord op. Zal kijken of ik een soort checklist kan maken. :grin:

3 likes

Oh dat zou echt perfect zijn! Dankjewel alvast! :grin:

Staat je klink omhoog omdat je katten de deur anders open maken? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Obvi :joy: Werkt trouwens niet want dan krabben ze net zo lang aan de deur tot je gek wordt.

2 likes

Zo die vind ik wel lastig. Het zou natuurlijk best wel kunnen dat jullie kat zo onwijs geschrokken is van de hond/dan wel beledigd is op een of andere manier.
Neemt niet weg dat ik de optie van een andere kat die de weg heeft gevonden ook logisch vind klinken.

Misschien iets van een webcam installeren gericht op het bakje? Dan kun je erachter komen.

Kan ook zijn dat jullie eigen weggelopen kat door iemand anders wordt gevoed en geen rede ziet om volledig bij jullie terug te keren.

Een rat kan misschien wel, maar die zal vast geen belletje hebben. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Inderdaad een camera erop richten, zou ik doen.

Niet lullig bedoelt maar wat maakt het uit hoeveel mensen het lezen ? Want mensen kunnen wel denken dat het wel of niet jou kat is, maar niemand weet het zeker totdat je een camera plaatst of het een keer ziet?

Is je nieuwe kitten ook een kater?

Ik zou je wel echt willen adviseren om hem te laten helpen, mocht je dat niet al van plan zijn haha
Zou goed kunnen dat je andere kat nog rond huis zwerft en stiekem s nachts binnen komt. Katten zijn gevoelig en raar soms, ik hoop dat het hem is!

3 likes

Kijk nou die knapperd :heart_eyes:

29 likes

Omg wat is dat voor kartonnen kattenparadijs

5 likes

omg die tweede foto, geweldig haha

1 like

Ik ga straks mijn kat voor 21 dagen afzetten in een pension.:disappointed_relieved: Ik ben er echt zenuwachtig voor.