Kattentopic

Ah :smile:
Meneer hier slaap er inmiddels in

1 like

Voor de mensen met een buitenkat… Laten jullie ieder jaar braaf de kat inenten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb de mijne nu 4 jaar en ook uit een asiel. Beste 100 euro die ik ooit heb uitgegeven. Ze heette eerst troeleke (omdat ze graag knuffelt) maar dat kan ik niet uitspreken, haha. Heb haar maar Fientje genoemd, met als roepnaam fifi haha.

Ik ben helemaal verliefd op haar en ze is zo grappig en lief. Snurkt als ze slaapt en als ze buiten is geweest of net wakker is geworden en me zoekt, dan mauwt ze luid zodat ik er op reageer :heart_eyes:.

3 likes

Nouuu mijn kat haat kartonnen dozen en manden :sob::sob: alleen in d’r “lief” mandje die ze vanaf het begin heeft ligt ze heel lief elke avond.

1 like

Ik kwam nog een van de liefste foto’s tegen van mijn kat toen ik hem net had. Ik snelt nog steeds als ik hem zie :heart_eyes:

39 likes

Aaah zo schattig. Wat een lieverd :heart_eyes_cat:

1 like

Ik heb net mijn kat weggebracht voor castratie en ik moet eerlijk toegeven dat ik door dat hartbrekende verhaal van laatst hier (kat na narcose niet meer wakker geworden) nerveuzer ben dan anders. :sweat_smile: En hij is zelf ook zo’n zenuwpees.

Blij als het eenmaal 14:00 is en ik hem weer op mag halen.

Jup haha. Als we tegenwoordig pakketjes binnen krijgen, blijven de dozen ook minimaal een week in de kamer slingeren voor jip #nooitmeereenopgeruimdhuis

25 likes

Vanaf wanneer kan je een kat het best castreren ?

Vanaf een half jaar, als hij al eerder begint met sproeien kan je beter eerder gaan

1 like

Mijn kat pist in dozen. :expressionless:

Onze kat die we maandag uit het asiel hebben gehaald wordt met de dag liever😻. In het begin heeft ze me flink gekrabd, en kon ook heel boos worden opeens. Nu raakt ze al meer gewend en komt ze af en toe lekker tegen me aan liggen.

42 likes

Mijne ook :sweat_smile: moet altijd uitkijken dat ik geen dozen laat slingeren, of de wasmand… :confounded:

Sorry :heart:️! Hoe is het met je katje?

Alles is goed gegaan, gelukkig. Ik vind het toch altijd moeilijk om ze dan achter te moeten laten, ben ook wat eerder naar de praktijk toe gegaan om hem weer op te halen. :sweat_smile:

3 likes

zo slaapt ze heel vaak :):blush:

21 likes

Haha een van mijne doet dat ook. Geweldig spelletje vindt ze het. Tegenwoordig leiden we haar af met een laserlampje, vindt ze net zo leuk en werkt beter met haar de goede kant op sturen.

1 like

Ah dat is niet fijn nee. Ook voor hen dan heel onrustig waarschijnlijk, zeker als de ene er zo van gaat overgeven.
En propjes papier? Werkt hier ook nog wel, zeker als je het de trap afgooit. Even goed ritselen voor aandacht, rond propje maken en dan gooien.

awwww! wat is ze al groot zeg :open_mouth:

Dit weekend ga ik mijn katten verhuizen en dat vind ik heel spannend.

1 like