- Voer: beginnen met wat ze nu ook al krijgen, anders kunnen ze diarree krijgen. Later kan je dan langzaam over op zelf gekozen brokken. Je moet maar even de posts van @Loxodonta terugzoeken. Die heeft merken getipt en een algemeen berichtje met dingen waar je op moet letten! Echt heel erg handig!
- Kattenbakvulling: beginnen met wat ze nu ook krijgen. Verder moet het niet klontvormend zijn, als kittens dat opeten (wat ze waarschijnlijk doen) kunnen ze heel ziek worden. Ik heb mijne eerst op houtkorrels gehad, dat waren ze gewend en nu deze https://petsplace.nl/cats-best-original-kattenbakvulling-m-4002973000908-pps.html.
Ik heb in de kattenbak trouwens de luikjes er niet in! Toen ze echt nog klein waren natuurlijk ook de kap er niet op. Heb voor de kattenbak (een klein stukje er onder) een deurmat liggen. Gewoon van de action, maar scheelt heeeeeeel veel uitloop van korrels in het huis! - Krabpaal: ik heb 1 krabpaal en een kartonnen krabplank. De ene is echt gek op de krabpaal en de ander is helemaal verliefd op de plank. Mocht een van je kittens dus gaan krabben aan tapijt/kleed dan is zoān krabplank misschien een idee.
Verder is het allemaal proberen en zien wat ze leuk/fijn vinden. Qua speelgoed zou ik wel kijken naar dingen die ze niet zomaar stuk krijgen. Goedkope muisjes van een euro zijn hier met 3 minuten stuk waarna ze de vulling op probeerden te eten (lijkt mij niet helemaal lekker voor ze) of het door het hele huis lag (niet leuk voor mij). De dingetjes die ze van Beeztees of Kong hebben zijn nu ze er sinds april mee spelen nog steeds niet kapot! Dan kan je beter een paar wat duurdere spulletjes kopen waarmee ze lang doen dan elke 2 dagen een nieuwe muis.