Ze is echt heel aanhankelijk de laatste tijd, super lief.
Gisteren deze meneer in huis gehaald
zo lief, hij ging gelijk op onderzoek uit en overal kijken, heerlijk. Andere kat vindt het nog niet zo helaas. Iemand nog tips om een kat aan een nieuwe kitten te laten wennen?
Aaaaaaah wat een schatje!!! 

Ooooh zoooo schattig!!!
Ah deze lijkt precies op mijn kat. Zelfs de slaaphouding 
Ik moest echt ff de nagels van mijn kat knippen want ze weigert de krabpaal te gebruiken en trekt al mijn kleding kapot, maar nu kijkt ze me al een half uur aan alsof ik hoogverraad heb gepleegd op onze relatie
Yes! Als je op mick and jagger zoekt dan kom je bij mn harige vriendjes uit
Zo lief dat pootje op je been!!
Hmm misschien op basis van houtsnippers of zo?
Vaak heeft je gemeente een afvalwijzer.
Ik moet de korrels bij rest gooien.
Volgens mij als je op google zoekt op kattenbakvulling + biologisch afbreekbaar moet je wel wat kunnen vinden toch?
Mijn korrels gaan ook gewoon bij het restafval, maar geen idee of die korrel uberhaupt bij GFT zouden mogen. Ik dacht dat dat altijd bij het restafval moest, ongeacht of de korrel afbreekbaar is of niet?
Ik kom op internet eigenlijk alleen maar tegen dat het bij het restafval moet en dus niet bij GFT mag:
Wij hadden hiervoor houtkorrels en de drollen konden we door de wc spoelen, maar ik zou niet de hele bak omkiepen in de wc eigenlijk. Weet niet of er andere korrels zijn dan houtkorrels, maar die houtkorrels gaven zó veel stank. Als de kat gepoept had dan rook je het gewoon de hele tijd totdat je de drol eruit had gehaald, moest je ook wel snel doen want werd echt misselijk van de geur.
Voor iedereen die nog een fijne kattenbakvulling zoekt:
Met deze korrels ruik je helemaal niks en hij klontert goed waardoor je alles weg kunt scheppen en er niks blijft stinken. M’n kat heeft gevoelige voetzolen en zij heeft ‘m ook goedgekeurd 
Ik moest gewoon even goed kijken of dit mijn foto was?! Beide een cactus, beide hetzelfde dekentje op de bank en allebei een rode kat!