Kattentopic

Ik zou de kap/zo’n pakje ‘s nachts gebruiken, net als de kat van @Totoro had mijne een flinke ontsteking en moest ze aan de antibiotica en zalf, je kon echt merken dat ze zich niet goed voelde, heel zielig.

Mijn kat had zo’n pakje aan, maar daar wurmde ze zich steeds uit. Met die ontsteking er extra op gelet, op een gegeven moment liet ze hem wel aan.

Heel erg bedankt voor je uitgebreide reactie :pray::kissing_heart:

1 like

Geen eigen insta, maar wel een ‘hoogtepunten’ story ding voor m’n kat. Pb maar als je mijn insta naam wilt :slight_smile:

1 like

En @Totoro bedankt voor jullie reactie! Dan toch maar met kapje

Ik had altijd kattengras staan totdat we met 1 kat naar de dierenarts moesten omdat er een graspriet in z’n keel bleef steken. Moest onder narcose verwijderd worden. Is allemaal goed gegaan (en wij hebben er meer last van gehad dan de kat zelf…) maar de dierenarts vertelde dat zij echt heel erg tegen kattengras zijn. Er zitten soort haakjes aan de grasspriet en die kunnen in de keel blijven steken. Heb nu graslelie staan, geeft hetzelfde effect maar kan niet blijven haken.

2 likes

Ik volg ze! :smile:

Samenvatting

Fastandfurrymia

1 like

Ze is echt heel aanhankelijk de laatste tijd, super lief.

18 likes

Gisteren deze meneer in huis gehaald :heart_eyes: zo lief, hij ging gelijk op onderzoek uit en overal kijken, heerlijk. Andere kat vindt het nog niet zo helaas. Iemand nog tips om een kat aan een nieuwe kitten te laten wennen?

36 likes

Aaaaaaah wat een schatje!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ooooh zoooo schattig!!!

Zo schattig :heart::heart::heart::heart:

16 likes

Ah deze lijkt precies op mijn kat. Zelfs de slaaphouding :smile:

1 like

Yes, ze is er!

38 likes

Ik moest echt ff de nagels van mijn kat knippen want ze weigert de krabpaal te gebruiken en trekt al mijn kleding kapot, maar nu kijkt ze me al een half uur aan alsof ik hoogverraad heb gepleegd op onze relatie

29 likes

Yes! Als je op mick and jagger zoekt dan kom je bij mn harige vriendjes uit

2 likes

Zo lief dat pootje op je been!!

1 like

22 likes

Ze heeft me weer vergeven godzijdank :sweat_smile:

20 likes

Hmm misschien op basis van houtsnippers of zo?

De kat van mijn vriend! Echt de zachtste kat ooit, en hij wil graag over zijn buik geaaid worden.

25 likes