Oké ik heb tips nodig!! 
Een dezer dagen mogen we onze nieuwe poes (ong 3 jaar) ophalen, maar ik kan haar niet zo plop in de woonkamer zetten bij onze andere kat. We hebben al een slaapkamer opgeruimd en een kattenbak neergezet, dus daar kan ze de eerste dagen zitten, maar onze huidige kat is gewend om overal in huis te komen, dus ook in die kamer.
Als ze elkaar ruiken en aan de deur gaan zitten krabben, toch de deur dicht houden of openen en kijken hoe ze op elkaar reageren? Mijn gevoel zegt heel erg dat onze huidige kat (7 maanden) het allemaal wel prima vindt dus ik zou ze het liefste meteen bij elkaar zetten en dan gaan ze lekker knuffelen en spelen, maar ik moet maar naar m’n verstand luisteren deze keer en haar apart houden.
In het asiel krijgt ze op bepaalde tijden, terwijl hij juist de hele dag door toegang heeft tot brokjes wantja hij is nog jong. Moeten we hem toch tegelijk met haar gaan voeren of kijken of zij überhaupt van zijn brokken eet? Hij krijgt kitten brokken (wel voor een gesteriliseerde kitten), mag/kan zij die ook eten of toch haar eigen voer? Is 1 waterfontein genoeg of toch 2? So many questionsssss.