Ik heb een klimop en lipstickplant, die zijn wel giftig dus daarom hangen ze aan het plafond haha. Verder hebben we een diefenbachia die staat hoog op de kast en een anthurium maar daar blijven ze netjes vanaf. Bloemen heb ik wel altijd in huis, rozen komen ze niet aan en tulpen willen ze opvreten, alles wat fladderigge takken heeft eten ze ook op (of gooien het om). Ik heb wel meer planten gewoon op kat hoogte gehad (ben niet zo’n goede plantenmoeder dus rip download allemaal de Plantsome app) en de eerste dag is het interessant want het is nieuw, maar daarna bleven ze er goed vanaf!
Hier staat de hele vensterbank bijna vol met graslelie. Die kunnen ze ook rustig eten (i.p.v. kattengras.) Heb nog wel een andere plant en een bonsaiboompje staan maar daar zitten ze nooit aan.
Altijd als mijn kat blij is en wil kroelen staan de haren bij het begin van zijn staart (bij zijn rug) alle kanten op, net zo’n ragebol. Dan weet ik ook dat ie echt blij is
Wat een beauty!
Ik heb je gevolgd! Ik heb geen ‘speciale’ insta voor onze poes, maar ik plaats eigenlijk (bijna) alleen kattenfotos
Mocht iemand interesse hebben,
insta.georgina
Ah superleuk! En jouw poes is ook echt prachtig
Ik ben je ook gaan volgen, wat heb je leuke huisdieren!
Wauwie, wat een knappers! Wat voor soort katten zijn het? Mijn kitten lijkt namelijk wel een beetje op jouw onderste, ben benieuwd of ze van hetzelfde ras zijn!
Geweldig! Ik ben de mijne aan het leren dat haren kammen leuk is maar tandenpoetsen is nog wel next level Hoe leer jij ze het poetsen aan?
Kak… ik ben drie weken geleden bevallen en sinds een paar dagen pist en poept onze kat ineens in huis… Het stomme is dat ze de baby heel interessant vindt en de eerste weken niet plaste. Ik lig nu in bed en werd wakker van de gore stank, kan hier zo slecht tegen. Als ik feliway koop, waar kan ik dat dan het beste inpluggen, ze plast namelijk op verschillende plekken…
Ah wat vervelend! Ik zou ‘m inpluggen op de plek waar ze het meeste is, of desnoods twee halen en een in de woonkamer en een op de overloop oid.
Die van mij vond het niet zo erg, sommige katten kunnen best veel hebben! Heb langer dan een jaar braaf z’n tanden gepoetst, maar omdat de ontstekingen bij de wortels zaten heb ik al zijn kiezen laten trekken. Daarna is hij helemaal opgeleefd
Een van mijn katten heeft hier ook een kleine week last van gehad! Toch zo’n 2 keer per dag overgeven, met wel wat haren er in maar geen hele haarballen. Verder heel levendig, at goed, dronk goed, poepte en plaste normaal. Wij hebben toen inderdaad ook van die pasta gegeven. Dat hebben we een paar weken gedaan (een klein beetje, niet zoveel als ze op de tube aanraden) + we hebben toen ander voer aangeschaft wat goed zou helpen tegen haarballen. Dat heeft hier heel goed geholpen. Inmiddels geven we die pasta niet meer, en heeft hij andere brokken die daar niet specifiek voor zijn en dat gaat prima. Waarschijnlijk als kitten er heel gevoelig voor en nu hij bijna een jaar is, is dat voorbij/weggegaan.