Kan je een net spannen tussen de reling en het dak?
Edit: Zou het risico zonder extra beveiliging niet nemen. Kat van mijn tante is van de 6e gevallen en heeft het niet overleefd.
Kan je een net spannen tussen de reling en het dak?
Edit: Zou het risico zonder extra beveiliging niet nemen. Kat van mijn tante is van de 6e gevallen en heeft het niet overleefd.
Nee zij had geen net, heel stom achteraf.
Snap dat een net niet die mooiste oplossing is maar zou het wel echt doen. Zou wel even kijken hoe je het het beste kan bevestigen, moet wel super stevig zijn want als je kat er in springt wil je natuurlijk niet dat het los laat.
Ik heb plantenbakken aan de rand hangen, katten kunnen namelijk niet een hoek van negentig graden springen
Niet van dr plantenbak :(. Mijn balkon is nu vol met dooie planten en in wintermodeâŚ
Ik heb op mijn balkon een speciaal net gespannen, geloof dat het kattengaas oid heet. Het is in ieder geval van dat hele dunne vissendraad. Natuurlijk zie je wel wat er iets voor hangt, maar omdat het zo dun is en kleurloos valt het niet erg op.
En pluspunt, het werkt! Mijn kat is een keer uitgegleden omdat het nat was en hing toen heel zielig maar veilig opgevangen.
Zoiets:
Ik moet ook echt zoân huisje zien te scoren voor onze kat. Zo benieuwd of âie erin gaat liggen.
Poetsen jullie de tanden van je kat?
Mijn katten hebben gelukkig (nog) geen problemen met hun gebit, maar ik las dat dit wel vaak voorkomt. Of hou je er rekening mee in de keuze voor voeding?
Ik vind een net ook niet mooi, maar liever veilig dan mooi!
Je kan ook met hout en gaas een soort âkooiâ maken waar je kat in kan?
Ik heb gepoetst, maar omdat het niet voldoende was geef ik nu voeding. Ik geef de Hillâs feline oral care en dat gaat heel erg goed. Na een jaar zagen we een giga verschil in tandsteen dus het is fijn om te zien dat het ook werkt.
Tanden poetsen is onmogelijk bij mijn katten en er begonnen toch problemen te komen. Ze hebben ook een tijdje Hillâs Oral Care gehad, daar zijn ze echt van aangekomen. Had wel een idee dat het aardig hielp. Ik probeer momenteel voer van Smølke uit en wil het wat meer proberen te doseren, zodat ze weer wat gewicht kwijtraken. Hillâs is wel vrij prijzig Hillâs is vrij prijzig (heb drie katten), vandaar dat ik nu eerst weer dat andere probeer.
Nee nog nooit geprobeerd, maar bij mijn dierenarts is nu een gebitscontrole gratis deze maand dus we gaan maandag even langs. Ben benieuwd hoe het met hun tanden is, ook geen idee eigenlijk waar ik op moet letten dus kan dat meteen vragen.
Al naar 3 actions geweest⌠overal uitverkocht
Edit: 4
Mijn kat heeft een vriendje, de kat van de overburen. Ze komen elkaar ophalen en zitten soms voor het raam pootje tegen pootje. Net keek ik even naar buiten en toen lagen ze samen in onze voortuin te chillen.
Dat klinkt zo lief!
Ik ga hier ook nog even âspammenâ. Ik heb dus wel eens nagedacht of ik een kat erbij zou nemen⌠Nu liet vanavond iemand mij een nestje kittens zien en voor ik het wist had ik een kitten gereserveerd.
Als mijn eigen kat nog terugkomt dan denk ik dat zij een kitten ook beter gaat vinden dan een volwassen kat en anders moet het maar gewoon goedkomen, ik ga me niet te druk maken. De rode kitten komt bij mij wonen over 2 maandjes. Ik maak me wel al een beetje zorgen om mijn gordijnen enz haha.
Ach, wat lief. Is het een poes of een kater?
Haha ik heb geen idee⌠Maar eerlijk? Maakt me weinig uit en ik ga beetje uit van een kater.
Ze zijn ook nog maar 1 week oud.