Oja, duh. Een rode kat is bijna altijd een kater haha
Huh echt?! Dat wist ik niet!
Ik denk dat haast zoān 80% wel katers zijn haha, maar ze zijn er wel!
Heb zelf een rode kater, hij had wel een rood zusje, maar we waren gelijk verliefd op hem haha.
Mijn rode kater zat ook met zn rode zusje in het asiel en achteraf heb ik spijt dat we haar ook niet mee hebben genomen, dan was ze een soort van uniek.
Ja dat dacht ik? En bij lapjeskatten is het juist omgedraaid, dat zijn voornamelijk poezen
Ik heb twee vrouwelijke rode katten gehad, maar idd is vrij uniek
Of ik mijn offer al aan de goden had gebracht, werd me net door mn vriend gevraagd. Het duurde even voor ik door had dat hij dit bedoelde:
Je hebt van die speciale rekken die je rondom een kantel/kiepraam kunt bevestigen zodat ze hun kop er niet doorheen kunnen steken en zich niet op kunnen hangen, misschien werkt dat hierbij ook? Anders zou ik kijken naar een hor met een opening voor die hendel, maarja dat krabben katten gewoon kapot en dan zijn ze buiten.
Ik wil het raam in de zomer ook helemaal open kunnen zetten.
Hm lastig, is dat je eigen tuin of de straat? Anders kun je een kattenren maken voor het raam, dan kan je raam open en kan de kat ook buiten zitten.
Dit is mijn voortuin(tje). Een ren is mij te duur en ook niet praktisch bedenk ik mij tijdens het typen want naast het raam zit de voordeur.
En dit? Wat spijkers of haakjes in je kozijn en dan hang je ām zo op. Lijkt me denk ik het handigste. https://www.zooplus.nl/shop/katten/kattennet_kattenluik/kattennet/kattennet/344478?utm_campaign=446640&utm_medium=google&utm_source=shopping&product_id=344478.0&gclid=CjwKCAiAnsnjBRB6EiwATkM1XpXNaR2nQlX3YNY55PzSNFE05gknen1MscEp-WJOautLnVDKhAS-qhoCW-0QAvD_BwE
Hmm dat is wel een idee ja. Thanks.
Wat vinden jullie de beste kattenbakvulling? Wij hebben nu Catsan op aanraden van een vriendin, ze zei dat je dan vrijwel niks ruikt en ik ruik wel verschil tov houtkorrels, maar niet dat ik denk wowwwwww. De zak is nu bijna leeg dus wellicht kunnen we iets nieuws proberen.
Ik lijk wel een vertegenwoordiger maar deze vind ik echt heel fijn. Hij is makkelijk uit te scheppen, de geur is prima en de kat vindt de korrels fijn. Sommige korrels zijn te groot/ruw voor dār.
Ik heb gewoon een simpele die elke dierenwinkel wel heeft, als je hem strak genoeg doet kan ie er echt niet uit.
Ik ben ook op zoek naar een tuigje voor een van mijn katten. Ik merk ook dat er eentje is die graag naar buiten wilt, de andere kat is bang voor de tuindeur.
Ik denk dat ik begin met het omdoen van een tuigje en dan aan een koord ga uitlaten. Vervolgens een draad spannen in de tuin zodat ze niet weg kan. Ik heb een sloot achter in de tuin en de buren hebben kippen. Lijkt mij niet handig dat de kat vrij rond kan lopen, daarnaast wil ik dat zelf ook niet.
Mijn kat wil echt niet āuitgelatenā worden aan een tuigje haha. Ik moet hem echt optillen en in de tuin zetten en dan maak ik het tuigje vast aan een touw zodat ie zelf rondloopt maar als ik echt probeer te lopen met hem verzet ie geen stap.
Dat is wat ik erna wil doen. Een waslijn spannen van voor tot achter en dan de kat daaraan. Dit hebben mijn ouders ook altijd gehad met de vorige katten, dat werkte daar wel altijd.
Denk alleen dat mijn andere kat dit niet gaat willen. Ze is heel bang voor de buiten deur op een of andere manier. En ik denk niet dat ik bij haar een tuigje om krijg. Mag haar helaas al niet optillen, dat pikt ze al niet. Beetje een trauma poesje.