Kerstkaarten Nationaal Ouderenfonds

Ik heb de kaarten nog niet binnen, dat verbaast me wel. Er komen 150 kaarten deze kant op dus ik wil wel de tijd hebben om die samen met mijn leerlingen in te vullen vóór het kerst is.

1 like

Ik denk dat de meeste ouderen al heel blij zijn met het gebaar. Gewoon doen joh, hartstikke leuk. Deze zijn ook lekker vrolijk :hugs:

3 likes

Wat leuk! Ik heb ook een berg kaarten besteld, nav iemand die er in wjekw wat over zei. Hopelijk komen ze bij ons ook snel aan @Twijfelaar want ik wil ze ook mooi maken met de kidzzz.

1 like

Stomme vraag maar kun je ook oude postzegels can een aantal jaren terug nog gebruiken? Ik stuur eigenlijk nooit kaarten of brieven, maar heb nog veel zegels van voorgaande jaren…

Ik schrijf op de achterkant van de envelop altijd mijn postcode, huisnummer en plaats. Bij al mijn brieven trouwens. Dacht dat dat normaal was.

1 like

Mijn kaartjes zijn klaar en ik ga ze morgen op de bus doen :smiley:

2 likes

Ik ga ook meedoen met 10 kaartjes :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Leuk! Morgenmiddag met mijn neefje en nichtje wat kaartjes maken :grin:

Ik ga een stapel mee nemen naar mijn werk. Hopelijk vinden mijn collega’s het leuk om mee te doen. Op ons werk komen veel ouderen dus je zou zeggen dat ze er wel ‘feeling’ mee hebben.

Misschien moet ik ons kaartje erbij doen want wij maken oa testamenten.

(Grapje ofc :stuck_out_tongue:)

8 likes

Vandaag 4 kaarten verstuurd!

Maar het sturen kost maar één postzegel ongeacht de hoeveelheid kaarten toch? Ze mogen allemaal bij elkaar in een envelop?

Wat een leuk idee! Ik ga van de week er even voor zitten om wat kaarten te versturen

En mocht je je eigen kaart (of die van iemand hier) willen spotten, je kan je aanmelden om een dagdeel kaarten te sorteren!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScSOnwjKvR7RTuLcyF2lVEo5JqQqEyf3jW1EXNrr8qVlYLFnw/viewform?vc=0&c=0&w=1

1 like

Ah oke, dat scheelt wel ja.

Jammer dat het zo ver is, want anders had ik zeker meegedaan!

Ik heb er net weer 4 geschreven. Ik weet niet of het al geplaatst was maar mochten sommigen van jullie geen kaartje willen schrijven, dan kunnen jullie ook geld doneren voor het kerstdiner!
https://www.ouderenfonds.nl/doneren-kerstdiner

Wij hebben de kaarten eindelijk binnen en ze zijn gelukkig heel populair. :hugs:

1 like

Hier zijn de kaarten helaas nog niet binnen. Ik hoop dat ze uiterlijk morgen binnen zijn, zodat de kids ze nog mooi kunnen versieren.

Hier ook nog niks binnen helaas.

Bij ons kwamen ze vandaag binnen, gaan we er volgende week met mentorles mee aan de slag :blush:

1 like