Kerstkaarten Nationaal Ouderenfonds

Misschien is dit ook een idee. Je verstuurt gratis een kaartje naar iemand die het nodig heeft.
https://www.ben.nl/kerst?awc=8313_1544184072_edcd128c80159ace9b8b434b22248f25&dclid=CjkKEQiA0ajgBRCIndvV56CJ6o8BEiQAF2rCvlSJUZE9WUTHLbHzlRkOXIpLKvpHn77AjDXgfmSXghbw_wcB

2 likes

Aaah jammer dat ik geen klant ben anders had ik dit wel gedaan. Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoort dit nog bij een organisatie/goed doel? Dan kan ik altijd kijken of ik via die organisatie kan sturen

Je hoeft geen klant te zijn van ben! :slight_smile:
Ik heb er inmiddels een stuk of 7 verstuurd.

2 likes

Ik ben zeker minstens voor de helft al door alle kaarten heen in één dag :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Net met een studiegenootje allebei 10 kaartjes gekocht en ga nog meer studiegenootjes aansporen. De rechthoekige kaarten zijn van action en kosten €1,50 voor 10 stuks (met envelop). Vind ze echt super leuk en ze hebben ook een leuk plaatje aan de binnenkant en genoeg schrijfruimte. Tip!

6 likes

Wat zetten jullie eigenlijk op de kaartjes? Ik weet niet of ik echt een heel persoonlijk verhaal van wat ik ga doen of waar ik naar uitkijk in het nieuwe jaar erop moet zetten of het moet houden op een kortere gelukswens.

Ik heb een korte kerstwens geschreven en dan de namen van mij, m’n ouders, broer, schoonzusje en de hond

1 like

Ontzettend goede actie, heb mijn extra kaartjes opgestuurd!

1 like

Ik dacht dat er geen postzegel op moest? Omdat het een antwoordnummer is. Anders moet ik die nog even kopen.

Kids uit m’n klas zijn druk bezig met schrijven. Vandaag gaan we ze versieren.

Klopt! Naar het antwoordnummer is geen postzegel nodig, hier heb ik nog voor gebeld.
Je kunt je kaarten (evt met envelop) in 1 grotere envelop stoppen en frankeren is ivm antwoordnummer niet nodig. :slight_smile:

1 like

Nou mn moeder en ik gaan zo onze 50 kaartjes ook maar eens schrijven :relaxed:

1 like

Leuk! Net de kaarten gehaald, maar idd wel kerstzegels erop dus?

Heb er vandaag echt 30 gestuurd via Ben, superleuk dit!

1 like

Ze gaan vandaag met de post mee!

10 likes

Ik heb mijne verstuurd met een gedichtje er op via mijn werk:

3 likes

Aaaaaah zo leuk!

Onze 150 kaartjes zijn ook de deur uit gegaan. Ik ben benieuwd of we er ooit nog wat van terughoren. Dat zou voor de studenten wel heel leuk zijn. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik vraag mij precies hetzelfde af!

De kosten voor de grote envelop moet je zelf betalen.

Ik heb er 50+ verstuurd in zon hele grote envelop.
Was €4,25

1 like

Nee je kunt ze allemaal samen in een envelop doen, het Ouderenfonds regelt dan verder de distributie

1 like

Nee, grote envelop
Heb 53 kaarten verstuurd
Als ik die allemaal los zou versturen heb ik 3 vellen kerstpostzegels nodig
3x vellen van 15,60 is €46,80

Nu heb ik ze in 1 envelop verstuurd en kost het me in totaal €4,25

2 likes