Voor 11 december: betekent dat dat je ze vandaag nog kunt insturen?
Volgens mij gaat het over de dag van versturen, dus dan zou vandaag nog wel gewoon goed moeten zijn lijkt me!
Ze hebben het verlengd tot 18 december!
Ik heb ze ook weer met mān klas gemaakt. Hopelijk krijgen ze een kaartje terug.
Oh via die Ben kerstkaartjes kan je zo een willekeurig persoon kiezen die een kaartje mag ontvangen. Die kunnen zich hier blijkbaar voor opgeven.
Staat er bij mijn willekeurig persoon: vrouw, 13-20 jaar, een kaartje omdat: ik een top prestatie heb geleverd. ⦠okeee!
Een ander: 20-30 jaar, omdat ik altijd voor anderen klaar staā¦
Vind ik toch een beetje raar.
Jaaa kom maar door met die kaartjes! Ik pak ze als vrijwilliger in en het is zo leuk om te zien wat mensen allemaal opsturen
Volgens mij is het wel de insteek dat je iemand anders opgeeft, dus het zou kunnen dat iemand diegene dan heeft opgegeven omdat ze āeen topprestatie heeft geleverdā of wat dan ook? Maargoed, je kan ook iemand skippen en dan zoekt hij een volgende.
Tof dat de actie van het Ouderenfonds is verlengd, dan ga ik ook proberen om daar wat heen te sturen!
Ah, daar had ik niet aan gedacht. Heb in ieder geval wat kaartjes verstuurd
Iedereen die een kaartje over heeft, maak het ouderenfonds blij!
Oh leuk initiatief, ik ga wat extra kaartjes kopen en schrijven dit jaar hiervoor!
Op mijn werk wordt er elk jaar een tafel ingericht als knutseltafel, zodat iedereen die dat wil een kerstkaart kan knutselen of schrijven voor deze actie. Er is dan ook een collega die haar hele knutselspullen arsenaal mee neemt en uitleent hiervoor, zo schattig haha.
Dus ook een leuk idee om dit met je werk te doen. Dan heb je in no-time een hele stapel kaarten voor het ouderenfonds (of voor een verpleeghuis in de buurt) en een kleine activiteit tijdens de koffie pauze
Wat super leuk die knutsel tafel haha, en lief van die collega met knutsel spulletjes!
En inderdaad leuke pauze activiteit! Ik schrijf altijd een stapel met mijn zus maar ga een stapel kaarten meenemen naar werk.
Bedankt voor de post, ik heb de kaartensets nu besteld voor werk. De vorige jaren was ik steeds te laat en nu kunnen we weer. Leuk!
Nou vandaag was het weer zover, ik heb een kerstkaart geknutseld op mijn werk haha Gistermiddag is een tafel ingericht als knutseltafel en vanmiddag waren er al bijna 20 kaarten gemaakt.
Ik vond het echt weer leuk, misschien moet ik dit thuis in de avond ook maar gaan doen los gaan met washi tape, stempels, figuur ponsen en zilverkleurige stift hahaha
Voor wie de kaartensets hebben besteld: hebben jullie de kaarten al binnen?