Kerstkaarten Nationaal Ouderenfonds

Super leuk!!

1 like

Ohhh shit. Ik ben helemaal vergeten mijn envelop op de bus te doen. Wat denken jullie? Als ik het morgenochtend op de bus doe, is het er dan nog op tijd? Volgens postNL wordt het dan op de 18e bezorgd, maar op de website van het nationaal ouderenfonds staat dat je vóór 18 december het verstuurd moet hebben.

Pfff wat een gedoe met die briefpost. Zo blij dat er tegenwoordig ook makkelijkere manieren bestaan, haha.

Ja, denk het wel. Die van mij heb ik vandaag op de bus gedaan en komt dinsdag aan.

Heb er ook 35 op de post gedaan! Mooi doel

2 likes

Vind dit toch zo’n leuk idee :heart_eyes: Heb gisteren met mijn kleuter kerstkaarten geknutseld en geschreven. Na 5 kaarten “voor oude mensen zonder vriendinnen” (haar vertaling van ons knutselgebeuren richting haar vader) had ze het er wel mee gehad, maar de bedoeling was goed.

3 likes

Super schattig!

1 like

Ik ga deze week helpen met kaarten inpakken :frowning: Ben benieuwd hoeveel er zijn binnengekomen

3 likes

Helaas niet. Een paar jaar geleden wel twee :slight_smile:

Weet ik niet zeker haha. We hebben een kaart ontvangen maar die is niet ondertekend en kan ook van de opa van m’n vriend zijn. Ik zal het eens navragen want had me wel leuk geleken wat te ontvangen.

1 like

Doen er dit jaar weer meiden mee? Ik heb vandaag wat kaartjes gekocht :blush:

3 likes

Dit jaar wil ik wel meedoen! Ik ga binnenkort even wat kaarten halen want wil er meer dan eentje sturen ^^

2 likes

Ik heb toevallig deze week al meegedaan met collega’s. Echt zo’n goed en leuk initiatief dit!

2 likes

Oooh dat is ook een goed idee! Ik ga ook kaartjes meenemen naar m’n werk :blush:

1 like

Shit, helemaal vergeten mijn school op te geven dit jaar
 :slightly_frowning_face:

Oh leuk!! Ik doe denk ik ook weer mee. Vorig jaar ook gedaan. Zo’n kleine moeite!

Up voor dit topic! T/m 15 December kunnen er kaarten verstuurd worden :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Wij doen dit jaar met school mee. Vind het een super leuk initiatief!

1 like

Wat mooi, ik kende dit niet maar vind het wel leuk om mee te doen! Reminder voor mezelf :nerd_face:

1 like

Ik ga dit jaar voor het eerst meedoen, super leuk

1 like

Upje voor dit topic!

Ik stuur sinds vorig jaar meestal wel een aantal kaartjes via Ben (x Omapost), link hier: https://kerst.ben.nl/.

Ik kende de actie van het Ouderenfonds niet, maar ook die vindt dit jaar weer plaats, alleen zag ik dat de deadline al 11 december is: De Grote Kerstkaartenactie - Ouderenfonds. Weet niet of ik dat ga redden. Maar misschien iemand anders nog wel!

Indebuurt heeft in veel verschillende steden ook nog een kerstkaartenactie! Deadline is 16 december :slight_smile: https://indebuurt.nl/kerstkaartenactie/

6 likes