Veel later ondertussen, dus misschien heb je ondertussen al een oplossing, maar ze hangen en het is echt een wereld van verschil! De vorige keer met 37 graden was het binnen tegen de 40 graden, nu 26! Ben er echt heel blij mee.
Alleen het maken was wel meer gedoe dan gedacht. Om het gat te maken in de stof voor de zeilringen, ben ik uiteindelijk met een handpers aan de slag moeten gaan, omdat ik er met zo’n doorslag moeilijk doorheen kwam. Voor een stuk of 10 ringen was het nog wel gelukt, maar ik had er bijna 70 alles bij elkaar, dus dat was anders niet te doen.
Heb om de ± 50cm een zuignap gestoken, en ze blijven goed hangen.
Wow nice, hier heb ik ook nog aan gedacht maar uiteindelijk niet meer gedaan. Wat voor een stof heb je uiteindelijk gebruikt? Zeilstof… ik zie dan meer dat gladde spul als ik het Google, maar die screens zijn vaak meer een soort gaas toch? Ben wel benieuwd ![]()
Ik zag overigens van de week dat iemand z’n huis van binnen helemaal had bedekt met dat zonfolie voor in de auto… wil ik ook nog eens proberen haha.
Oh wat goed, wat een verschil zeg! Het is nu misschien ook wat koeler omdat het s nachts afkoelt? Bij mij was het toen beneden 39 graden en nu 28. Maar alsnog heel fijn. Ik ga het onthouden mocht ik volgende zomer hier toch nog wonen.
Heb je nog iets met de kniprand gedaan tegen het rafelen of viel dat mee?
Pfff het is buiten nog echt warm
gelukkig alleen morgen nog en daarna hopelijk wat regen!
Nog 1 dagje doorbikkelen, morgen nog 28 (al wel echt beter te doen) en dan blijft het gewoon voor zover de voorspelling te zien is op mijn weer app rond de 20-22 graden. Echt een heel fijn vooruitzicht. Hoop dat dit het was en dat we niet meer boven de 25 uit komen ![]()
(en zo wel dan liefst max 30 ![]()
)
Oh man ik trek het deze keer zo slecht. Zweet me nu al de touwtyfus, mijn hoofd zit vol watten en ik ben zo misselijk van die hitte. En dan moet ik zo nog de trein in ![]()
Nee geen zeilstof, maar zeilringen door de stof om de zuignappen te kunnen bevestigen! Heb precies zo’n type gaasachtige stof gekocht die je vaak ziet voor bv zonnenscreens.
En rafelt totaal niet @Feather, ik kon ze gewoon op maat knippen en moest verder niks afwerken
Het is inderdaad niet 1 op 1 te vergelijken, te vorige keer zat de warmte ook al veel meer binnen + de dagen zijn alweer iets korter enzo. Maar heb toch echt het idee dat het verschil maakt.
Ohh ik heb dit weer veel te snel gelezen, excuus!
Maar fijn om te weten, dit wordt mijn plan voor volgend jaar denk ik ![]()
Fucking 38 graden momenteel buiten. Doe even normaal hoor.
Zijn er eigenlijk codes afgegeven? Hier was het 35 graden op het hoogtepunt, maar verder heb ik niks over weercodes gehoord.
Terwijl in juli code rood was afgegeven met vergelijkbare temperaturen
Code geel voor het hele land zie ik op knmi website. In juli was het veel langer achter elkaar zo heet volgens mij, denk dat dat het verschil maakt. Voor zondag staat hier alweer 23 op de planning, en afgelopen dinsdag was het hier ook 26 geloof ik.
Toen was het wel al een paar dagen heel warm
Ja plus hele warme nachten
Dat was eind juni, ik denk dat het ook wel verschil maakt dat de dagen toen op z’n langst waren. De nachten zijn in elk geval veel aangenamer dan toen.
Wat een verschrikkelijk hete dag was dit. Sinds mijn bevalling heb ik mega snel een natte zweetbuik ![]()
Maar om positief af te sluiten: komende week staat er bijna elke dag een regenwolk in mijn weer app, zo fijn voor de grond en planten! ![]()
Baal wel een beetje dat de temperatuur vannacht niet echt zakt, ik lig op zolder en dat blijft in de zomer, ondanks 't open zetten van boven tot onder, altijd warmer dan buiten . Heb 2 ventilatoren op me gericht maar het blaast alleen maar warme lucht op het moment.
Heb maar 2 koelelementen gepakt, eentje ligt nu op m’n borst en eentje geklemd tussen m’n benen ![]()
Nouja het is nu om kwart voor 12 nog steeds 22 graden buiten. Vind dat nog steeds behoorlijk warm.
Ik vond vandaag eeeeeecht niet te doen.
@Eileen Bij welke verkoper had je die stof en benodigdheden besteld? En hoe was je ervaring? Ik wil dit ook heel graag doen.
Heb gewoon wakker gelegen door het onweer.
OMG had jij onweer? Zou ik een moord voor doen ![]()
![]()
het was zoooooo warm vannacht nie normaal