Klaag hier over het weer #2

De discussie wordt voortgezet vanaf Klaag hier over het weer (Deel 1) - #5626 door chasingrainbows.

Eerdere discussies:

6 likes

images

Outfit of the day

13 likes

Jaa, grasmaaien is zo’n rotgeluid. En ik vind die bermen die niet zo strak erbij liggen wel altijd mooi eigenlijk.

Hier waait het nog niet zo, maar lijkt wel steeds harder te gaan waaien.

4 likes

Zat net weer scheldend op de fiets. :cloud_with_rain: :wind_face: :wind_face: :wind_face: :wind_face: :cloud_with_rain: :cloud_with_rain: :cloud_with_rain: :cloud_with_rain: :cloud_with_rain: :cloud_with_rain: :wind_face: :wind_face: :wind_face:Duurt echt lang om bij te komen en me weer goed te voelen. Echt, als je het kunt voorkomen: fiets nu niet.

gratis advies, graag gedaan

o en ik vind maaltijd/boodschappenbezorgers nu ook echt heel zielig, als je iets bestelt geef pls hele ruime fooi!

2 likes

Rotwind. Zou morgen gaan boogschieten maar ik gok dat dat niet door zal gaan

1 like

Ik vind de nieuwe storm best spannend, het lijkt nu veel erger dan vrijdag door de regen. De ramen trillen hier alweer en ik hoop echt dat het dak dat na de storm vrijdag tijdelijk vast is gezet het volhoudt.

4 likes

Ja vind ik ook!! Zitten hier ook weer met samengeknepen billetjes :sob:

2 likes

De straat begint hier langzaam onder te lopen en we hebben geen putten (nieuwbouw). Heb de auto’s maar verplaatst naar een hoger gelegen stuk en nu hopen dat het niet helemaal gaat overstromen. Nog zo’n 2 meter tot de voordeur…

Hier ook ja. Voor mij gevoel is het erger dan vrijdag, maar dat komt denk ik inderdaad door de regen.
Hoor net op de zolder druppels vallen op het verlaagde plafond, dus heb een lek ergens.
Ga niet eens verder kijken, zie het morgen wel

1 like

Ik hoorde net al een dakpan gaan, te ver om bij ons te zijn maar ik knijp ‘m wel met onze losse dakpannen en provisorisch vastgezette zinkbedekking. Putten zijn ook vol maar gelukkig zitten we zelf op 1 hoog.

Terwijl ik dit schrijf hoorde ik al meerdere dakpannen vallen meeh, dit wordt aftellen tot het ook bij ons is. Lange 3 uur worden dit haha.

Ik vind het ook heftiger door inderdaad de regen… en omdat het donker is, vind ik het ook spannender ofzo.

Succes iedereen met (mogelijke) schade!

2 likes

Heb letterlijk me voordeur dicht getapet aan de onderkant , omdat me dorpel bij me
voordeur het water niet kwijt kan(zit een soort afvoer in) en letterlijk al het water naar binnen komt door de mega wind :sob:
Morgen ochtend gelijk spoed reparatie aanvragen maar. Al me handdoeken zijn ondertussen ook drijfnat

Ik vind het hier heftiger lijken dan vrijdag, maar misschien komt het ook omdat het nu donker is en regent. Of misschien komt de wind uit een andere richting maar de kozijnen kraken nu echt de hele tijd in hun voegen als er weer zo’n rukwind komt.

3 likes

ABCDEF u and je storm en de shit u call wind. Ik ben er klaar mee. Wil normaal lopen zonder dood te gaan.

7 likes

Hier (Noord-Hollland) gaat het echt harder tekeer dan vrijdag. Maar die regen maakt het waarschijnlijk een tikje erger.

1 like

Die wind houdt ook maar niet op?! Al nachten met alle ramen dicht geslapen en dat is zo shit :pleading_face: maar durf die van de slaapkamer niet op de kiep te zetten want het waait echt best hard hier en die ruit is gigantisch, als daar iets mee zou gebeuren ben ik fucked 🥲

3 likes

Ja ik vind het ook echt irritant dat ik nu zo vaak niet m’n stupid mental health wandeling kan maken en dus m’n stappendoel ook steeds niet haal door die storm. Kan best tegen een spatje regen maar met code oranje of rood of hoosbuien ga ik toch echt de deur niet uit.

2 likes

Nou dit dus. Ben er gewoon gefrustreerd door dat ik niet mn 10,000 minimaal heb :sweat_smile:

3 likes

Als t goed is, is het hoogtepunt nog tot 23.00 uur

2 likes

Ik hoop echt dat de regen minder wordt want dit weekend is er bij mij een lekkage ontstaan die waarschijnlijk vanaf het dak komt. Nu het zo blijft stormen ben ik bang dat er de komende dagen ook niemand het dak op kan om het te verhelpen 🥲