Ik klaag hier vaker over maar alweer onweer terwijl ik wil gaan douchen??? Had natuurlijk al lang moeten douchen maar heb een stressvolle werkdag dus ik dacht in de lunch ff lekker relaxed douchen ![]()
Huh, kan je niet douchen met onweer?
Nouja kan wel maar het voelt niet veilig en ik wil het dus niet.
Wat is dit voor benauwd zweterig weer ![]()
Lig echt weer te zweten in bed wat is dit??
Ja ik ook. Slaap nog steeds onder alleen een laken, al sinds mei ![]()
Het waait te hard. Ik had mijn haar los en al mijn haren waaide steeds voor mijn gezicht.
Hallo, het is september, ik wil herfsttemperaturen. Geen 21 graden met herfstlook
Ik deed vanmorgen ook de achterdeur open en verwachtte frisse lucht, maar het is vies benauwd hier.
Maandag 26 graden? Opzich prima hoor maar ik ben al over naar het volgende seizoen
Ja getver! Het is echt veel te warm
gadverdamme
Ik kleed me ook standaard te warm aan haha. Ik kijk wel op de app, maar 21 graden klinkt niet heel warm en dan zie ik buiten dat grauwe weer en dan ben ik er weer ingetrapt.
Maar de nachten worden wel weer iets koeler. Vannacht is de temperatuur in mijn slaapkamer opgelopen, zelfs met de deur open! Ik wil weer een echte koele nacht… En dan heb ik het nog niet eens over de klamme vochtigheid.
Dat vochtige vind ik ook echt irritant, het duurt ook daaaaaaagen voor de was droog is terwijl dat normaal gesproken max een dag duurt in mn huis.
Oh bah maandag inderdaad 26 graden, daarna gelukkig onder de 20
Word doodmoe van die motregen de hele tijd, want staat niet op de radar maar na 30+ minuten ben je alsnog zeiknat
Halleluja de herfst is wel vroeg dit jaar ![]()
@itakepictures we hebben zo’n luchtdroger (of hoe het ook maar heet). Toevallig net weer neergezet in de bijkeuken. De was is dan binnen een dag droog. Echt een verademing
Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Klaag hier over het weer #2 (Deel 3).