Klaag hier over het weer #2

Godver ja ik zag het net ook, ik weet dat het weinig zin heeft om me er druk om te maken omdat het daar niet koeler van wordt maar jezus ik zie er alweer zo ontzettend tegenop :hot_face::sob:

Enorme regenbui hier net… Maar een beetje té, de dakgoten konden het niet meer aan en ik ben lekker met emmertjes in de weer geweest om te zorgen dat de kruipruimte niet onder kwam te staan :weary:

1 like

Buienradar zegt bij mij volgende week max 23 graden, dus hopelijk heeft weeronline het mis en valt het mee

2 likes

Ik woon sowieso op een plek in NL waar het doorgaans heter is maar zoals gezegd pas vanaf volgende week dond voorspeld. Daarvoor ± 25

1 like

Ik vind auto’s stom en ze boeien me nul dus heb zo’n heel oud barrel wat net aan rijdt. En dat vond ik altijd chill want ik dacht oké toppie hoef ik daar nooit voor te sparen.Maar nu ben ik verpest doordat we voor vakantie een elektrische auto konden lenen via het werk van mijn vriend. Het rijdt ZO chill en echt zo’n mega chill idee dat je geen benzine meer hoeft te gebruiken. En het is is ook zo makkelijk. Je wordt ook gedwongen om ietsje rustiger aan te doen met rijden naar je bestemming als je ver weg moet maar dat is juist mega chill. Nu wil ik geen barrel meer maar een elektrische auto en dat vind ik echt stom van mezelf want ja dat gaat nooit gebeuren haha

8 likes

Hoi. Klaar met de hitte. Altijd zomer mens geweest en kon mij niet heet genoeg… maar sinds vorig jaar alles boven de 25 en word echt naar! Helemaal klaar met die bloed hitte. Huis koelt ook maar niet af. En mag geen airco plaatsen want huurhuis. Vind de architect niet mooi volgens het verhuurbedrijf. Stik erin.

5 likes

zo even buiten wandelen en kan meteen douche.

4 likes

Het zou vandaag toch iets minder warm worden? Veel erger dan gister.
Overigens zijn we nu ook op dat rare punt beland dat het hoogzomer is maar de eikels etc. al keihard uit de bomen flikkeren, vooral als t waait. Echt al meerdere keren weer n halve hersenschudding gehad…komt ECHT verradelijk hard aan!

3 likes

Dat dacht ik ook :frowning:

@moderators Deze is volgens mij verkeerd verplaatst :smile:

4 likes

Het blijft hier vannacht ruim over de 21 graden, het is hier nu heel bewolkt dus ik dacht hoera er komt regen, maar er komt niks.
Ik wil eigenlijk een klein beetje huilen :laughing: Zie zo op tegen de nacht.

2 likes

Het gaat hier ook alleen maar een beetje miezeren zegt de 24-uursvoorspelling nu :sob: ik wil gewoon tenminste 1 goede stortbui.

1 like

Tipje ijskoud voetenbadje ( en t water dan aan je planten geven)
Maar zo koelt je hele lichaam af.

3 likes

Wat een smerige plaknacht zeg :hot_face: Heb het nog niet eerder zó warm gehad, koelt ook maar niet af buiten.

4 likes

Wat een grafnacht was dit zeg :weary:

5 likes

Amen

ik ga zo blij zijn als het gaat regenen

Het heeft hier al geonweerd en het regent nu.

Echter wil ik wassen met de stroom van mijn zonnepanelen dus dat gaat nu weer niet

Ja het is nooit goed.

1 like

Het is hier tot nu toe droog en als ik de radar moet geloven blijft dat hier ook, trekt er net langs allemaal :sob:

1 like

Wow ik ben doorweekt na een bezoekje aan de supermarkt. Maarja luchtvochtigheidsgraad 84 procent.:+1:t3:

2 likes