Klaag hier over het weer #2

31,7 op mn slaapkamer, hoe ga ik ooit slapen dan :angry:

tot stand 3 vind ik hem echt geruisloos, op hogere standen hoor je wel de wind ja, maar alsnog geen geratel ofzo. ik denk dat het lastig is om een nog stillere te vinden

1 like

Vandaag echt mijn breekpunt met dit weer. Ik trok het nog relatief goed, tot vanmiddag. Misschien de opgebouwde vermoeidheid of gewoon mijn lijf dat het niet meer trekt? Zelfs mentaal heel erg geĆÆrriteerd in alles, geen motivatie, op de bank hangen, moe,…
Doe mij maar 21 graden met een koele nacht

1 like

Ik kan echt wel janken om de wetenschap dat dit weerbeeld steeds ā€œnormalerā€ gaat worden de komende jaren.
Geef het nog een jaar of 10 en Nederland is in de zomer een straight up mini Florida.

5 likes

Ik zweet mn bed uit.

Dit is echt de ergste nacht tot nu toe

11 likes

Het lucht ook gewoon totaal niet door binnen. Ik ben maar weer in de tuin gaan liggen. Prima qua temperatuur daar, maar dat wordt weer geen lange nacht slaap :sob:

2 likes

Mijn God, ik heb t zo heet! Ik kan echt niet slapen…

3 likes

Word iedere keer wakker van de warmte. Ben maar op het balkon gaan liggen. Heb van twee tuinstoelen een soort hard bed gemaakt. Ligt voor geen meter. Moet zo om 06.30 op voor werk. Echt :+1:.

1 like

Ook regen is vaak een deceptie na dit soort warme dagen helaas… het zal eerst een bepaalde benauwdheid geven voordat het echt gaat afkoelen. Wel goed voor de natuur trouwens!!

1 like

Ik heb ook slecht geslapen zeg. Zelfs de ventilator hielp helemaal niks meer

1 like

Het is hier afgekoeld tot 29,8 hoor :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

3 likes

Het koelt hier wel lekker af! Gisteren was het nog 30 graden in mijn appartement en vannacht alles tegen elkaar opengezet en het is nu 25.5 binnen.

Voel me verder wel echt een zombie nu :smiling_face_with_tear:

1 like

Het regent hier :partying_face::partying_face:

2 likes

Maar niet de eerste keer dat het gezegd wordt…

En na 2 verschrikkelijke plaknachten moest ik ook ergens de vreugde die ik er om voelde delen. Overigens is het inmiddels al weer gestopt met regenen, dus die vreugde was van korte duur

1 like

zo ik werd vannacht wakker vanwege de warmte. Ben maar een handdoek gaan natmaken en die op me gelegd om af te kunnen koelen. Dat werkte gelukkig redelijk.

4 likes

Meer mensen met hoofdpijn vandaag? Ik vermoed dat ik last heb van de hoge luchtdruk en het wisselende weer ofzo

5 likes

yes helaas wel, dacht al dat het eraan lag dat ik te weinig gedronken heb. Maar eigenlijk heb ik genoeg gedronken dus denk dat dit inderdaad onder anderen de oorzaak is.

1 like

Zo zat ik ook al te redeneren idd. Maar doe nu niets anders dan de afgelopen dagen. Vandaag dus wel echt hoofdpijn en de eerdere dagen niet :thinking:

1 like

Tis veel minder warm maar echt wel benauwd. Waar is de zuurstof.