Ik heb ook slecht geslapen zeg. Zelfs de ventilator hielp helemaal niks meer
Het is hier afgekoeld tot 29,8 hoor
Het koelt hier wel lekker af! Gisteren was het nog 30 graden in mijn appartement en vannacht alles tegen elkaar opengezet en het is nu 25.5 binnen.
Voel me verder wel echt een zombie nu
Het regent hier
Maar niet de eerste keer dat het gezegd wordt…
En na 2 verschrikkelijke plaknachten moest ik ook ergens de vreugde die ik er om voelde delen. Overigens is het inmiddels al weer gestopt met regenen, dus die vreugde was van korte duur
zo ik werd vannacht wakker vanwege de warmte. Ben maar een handdoek gaan natmaken en die op me gelegd om af te kunnen koelen. Dat werkte gelukkig redelijk.
Meer mensen met hoofdpijn vandaag? Ik vermoed dat ik last heb van de hoge luchtdruk en het wisselende weer ofzo
yes helaas wel, dacht al dat het eraan lag dat ik te weinig gedronken heb. Maar eigenlijk heb ik genoeg gedronken dus denk dat dit inderdaad onder anderen de oorzaak is.
Zo zat ik ook al te redeneren idd. Maar doe nu niets anders dan de afgelopen dagen. Vandaag dus wel echt hoofdpijn en de eerdere dagen niet
Tis veel minder warm maar echt wel benauwd. Waar is de zuurstof.
Het is zo enorm benauwd en binnen wordt het alleen maar warmer. Ben hier helemaal klaar mee.
Shit, goeie tip! Ik zou willen dat ik vannacht dat had gedaan. Zo slecht geslapen!
ik heb me heel de week recht gehouden aan de gedachte datg het vandaag zou gaan regenen maar nee heur
bij mij is het echt zo hoor
Dat geluid hoort hij helemaal niet te maken! Het klinkt alsof iets ergens tegenaan loopt. Kan je hem opnieuw in elkaar zetten? En anders omruilen!
Mijne is zo stil als wat, echt zo’n ontzettend fijn ding juist!
hmm straks nog eens sleutelen dan! dis is ook echt stand 1
als straks blijkt dat het wel echt een stuk stiller kan ga ik zo blij zijn
Ik wil net zeggen dat klinkt nog luidruchtiger dan een standaard ventilator dus dat kan niet goed zijn.
Neee dit hoort niet! Ik snap dat je dit lawaaiig vindt, was al verbaasd
ik heb het net bekeken en dat wielletje zat gewoon niet genoeg meer aangedraaid waardoor het plastic aan het schuren was op de zwarte cover haha, best wel vreemd want ik was zeker dat ik dit zeker goed had gedaan
maar nu is ie wel stil