Gecondoleerd!
We zitten nu in een soort bungalow met plat dak met veel glas en het is er echt teringheet overdag, maar zodra het donker is koelt het wel snel af, dan direct alles wat open kan open zetten en heb vannacht heerlijk met shirt met lange mouwen geslapen onder m’n laken, had het zelfs een beetje fris, heerlijk.
Ik heb vannacht ook gewoon de balkondeuren open laten staan. Was in de ochtend alsnog 24 graden binnen maar dat is te doen.
Zie wel op tegen maandag want dan moet ik in 30 graden voor een lange dag naar kantoor ![]()
![]()
Ik weet dat dit een klaagtopic is maar je zit stil met een ventilator? Snap dat het alsnog warm is maar hoe denk je dat dit is voor mensen met een fysieke baan? In de zorg of in de bouw.
En ja, je hebt altijd baas boven baas/een mijn cavia is doder. Maar kom op. Het is nog 2 dagen (de werkwerk) en dinsdag is het voorbij.
Je zegt het zelf al. Klaagtopic over het weer. Laat mensen lekker klagen. Blijf hier weg als je er niet tegen kan.
Maak haar nu niet kwaad, straks krijgt ze het nog heter! Maar eens. Ben blij dat wij sinds drie jaar airco op het werk hebben, ik werd soms ook echt niet lekker van de warmte en dan moest ik dus in die temperaturen in mensen snijden of spiralen plaatsen haha ugh echt kut was dat.
![]()
Ik heb echt zweet tieten niet normaal. En dan mijn cliënten moeten douchen in een hokje van 1m3 #huilon
![]()
Ja en het is ook zoo warm bij sommige cliënten binnen
dan zit ik wel liever achter een ventilator.
Ja, en ons nieuwe jasje is ook zo lekker synthetisch.
Gelukkig krijg ik wel overal drinken aangeboden
Hebben jullie geen hitte protocol?
Jawel maar die treed pas in na een bepaalde temperatuur en aantal warme dagen.
Momenteel is mijn manager op vakantie dus weet ook even niet hoe het zit.
Hier is het ook pas om 7 uur s ochtends op zijn koelst en dat is dan 17 graden voor de rest is het s nachts nog gewoon 21/20 graden.
Jaloers. Ik was gisteren blij dat ik het 's avonds van 28 weer naar 26 graden kreeg.
Ja buiten is dat haha hierbinnen koelt het amper af ookal staat alles dan open
Ben zo klaar met deze hitte ![]()
![]()
Energielevel is echt 0,0
Een koud voetenbadje kan helpen
Bij dit weer kleed ik me echt 10 keer per dag om, hebben jullie dat ook? Ik had vanochtend een nette lange jurk aan want werk, toen thuis meteen iets anders aan want veel te warm, toen moest ik weer iets voor werk maar minder formeel dus een andere luchtiger maar wel netjes jurkje en nu ben ik weer thuis en heb ik wéér iets anders aangetrokken want het zat me allemaal niet lekker. Ik sluit ook niet uit dat het vanavond nog weer iets anders gaat worden want misschien wil ik nog zwemmen.
Heb wind tegen gehad, voelde als een föhn ![]()
Pfoee dat je zelf hopelijk inziet hoe irritant deze comment is.