Klaag hier over het weer #2

Ik heb het koud

4 likes

Is dit niet een gemiddelde van de middag? Vaak wordt het in de namiddag pas de maximum temperatuur (van 29 graden), maar misschien is het gemiddeld 26 graden.

3 likes

Sorry maar hier trek ik de grens

2 likes

Definieer echte mensen.

1 like

Net met m’n auto met kapotte aico naar Duitsland heen en weer geweest, zo’n hoofdpijn nu :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

1 like

Wat een kutweer! Uur in de zon gefietst en heb me toch een dorst :sob:

3 likes

De wereld is niet rond
De wereld is niet plat
De wereld is een airfryer
Ik ben de hete lucht zat.

12 likes

De wereld is soort van rond
De wereld is bijzonder
Allemaal leuk deze zomerse dagen
Maar de zon gaat nu veel te vroeg onder.

Amen.

15 likes

Najaaaaa het is 27 graden :joy:

Eens, ik wil het lange licht nog wel graag!

Bah wat een vies weer vandaag. Kon in die bloedhitte vergaderen in een ruimte die er niet geschikt voor was. Ramen en deuren moesten potdicht want privacy en airco ho maar :angry:
Ben met knallende koppijn thuis gekomen.

1 like

Gisteren koelde het inderdaad ook veel eerder af en het was ook wat minder warm dan vandaag.

1 like

Ik neem dit terug mijn god wat warm

3 likes

Bloedheet :smiling_face_with_tear::sob:

1 like

Ik vind het vervelend dat ik heb sochtends nog best fris vind en savonds ook. Dus moet ik smiddags weer met die jas slepen.

3 likes

Ik klaag echt nooit over mooi/warm weer want :heart_eyes: maar dit is de zoveelste keer dat ik snotverkouden ben deze temperaturen en dat is echt gewoon klote. Warm x 100 :hot_face:

3 likes

Is het mooi weer, is het nog steeds niet goed :rage:

Zo weer fietsen in de zon. Normaal gesproken fiets ik in de schaduw, maar die weg is geblokkeerd. Wordt weer lekker doodgaan

1 like

Echt vreselijk, deze hitte. Vooral als je aan het werken, rennen, vliegen bent #sweatyy

1 like

Ik leef echt als een soort mol met de zonneschermen én gordijnen dicht. En het is alsnog echt warm binnen :hot_face:

9 likes

BAH eeww bah bah