Klaag hier over het weer #2

Heel leuk die hittegolf (love de avonden in de tuin en ijsjes eten bij de ijssalon) maar hoe doet iedereen dit overdag met (thuis)werken, productief zijn en normaal slapen?

Ik zie zo op tegen die hitte die nu weer in huis gaat trekken en wekenlang weer zal blijven hangen :sob:

Ventilator en ‘s avonds en/of ‘s ochtends vroeg alles tegen elkaar open zetten. Omdat het ook wat sneller donker wordt, worden de nachten volgens mij niet zo heel warm.

En het is maar een week. Het gaat ook weer voorbij

9 likes

Ik denk juist dat dit enorm mee gaat vallen! ‘S avonds is het een stuk frisser dan in juli/augustus dus zodra de zon onder is alles tegen elkaar openzetten en luchten en dan zal het vast goed te doen zijn.

8 likes

Haha, ik wil eigenlijk alleen maar in het zomertopic blijven posten. Maar dit is toch wel iets waar ik over wil klagen. Want ik heb het super druk met werk en ik vind het heel lastig om productief te blijven met dit lekkere weer. Ik heb enorme fomo.
Dus ik heb mezelf voorgenomen om deze week elke dag extra vroeg op te staan, vroeg te beginnen met werk en dus ook eerder in de middag klaar te zijn.
En de nachten zijn volgens mij niet heel erg warm deze week.

En ‘s middags ramen en gordijnen dichtdoen. Eventueel witte lakens buiten voor je ramen hangen. ‘T ziet er niet uit, maar het helpt wel

2 likes

Ik snap echt niet waarom jullie het zo bloedheet hebben. Ik vind het nog best fris zomer weer.

11 likes

Ik snap het ook niet, het is net 19 graden?

5 likes

Ja ik begin dus al elke dag standaard tussen 6.30-7.00 en was zeker niet van plan langer dan nodig te werken deze week dus dat scheelt.

Maar hopen op het beste qua slaap/concentratie :crossed_fingers: en vooral genieten van de zon dan maar.

3 likes

Ja er wordt alvast een voorschot genomen op een of andere bizarre hittegolf die er niet aankomt

8 likes

Dit is toch het klaagtopic.

1 like

Maar hoe is 19 graden heet?

6 likes

Voorspellingen hier zijn gewoon 4 dagen achter elkaar 30 graden hoor, en natuurlijk is het in de ochtend nog lekker koel.

3 likes

Bij mij op zolder is het al 27 graden :hot_face:.

Maar verder wel blij met een weekje zomer

2 likes

Maar daar MOET je ook heel veel. Shoppen bij de tkMaxx, mokken kopen bij de Starbucks, koekjes bakken, appels plukken, boswandelingen maken, nog meer lelijke meuk kopen bij Action en Xenos, thee drinken, een kat kopen als je die niet hebt, winterjassen kopen, pompoensoep maken in een pan van 250 euro.

Doe mij dan maar een weekje zomer

13 likes

:joy:

6 likes

Ik ben helemaal niet iemand die klaagt over warm weer want love it, maar lesgeven aan pubers met 30 graden (morgen en woensdag?) in een oververhit lokaal en dan ook nog verwachten dat ze iets leren is wel shit hahahaha

Edit: morgen en woesndag wordt morgen t/m vrijdag. Rip

5 likes

Oh, heerlijk. Heb je heel de dag de meur van puberzweet in je lokaal.

De warmte vind ik nog niet heel erg. Het is vooral de benauwdheid. Zodra je buiten bent heb je het gevoel dat je door een natte scheet loopt

3 likes

Bah zon.
Zeker door @Soy.peor gefixt.

5 likes

Heeft ze uit Griekenland meegenomen. Souveniertje

3 likes

Jaa jullie hebben genoeg herfst gehad. Tijd om te socializen met echte mensen ipv pompoenen.

4 likes