Klaag hier over het weer #2

Ja buiten is dat haha hierbinnen koelt het amper af ookal staat alles dan open

Ben zo klaar met deze hitte :rage::hot_face:
Energielevel is echt 0,0

Een koud voetenbadje kan helpen

1 like

Bij dit weer kleed ik me echt 10 keer per dag om, hebben jullie dat ook? Ik had vanochtend een nette lange jurk aan want werk, toen thuis meteen iets anders aan want veel te warm, toen moest ik weer iets voor werk maar minder formeel dus een andere luchtiger maar wel netjes jurkje en nu ben ik weer thuis en heb ik wéér iets anders aangetrokken want het zat me allemaal niet lekker. Ik sluit ook niet uit dat het vanavond nog weer iets anders gaat worden want misschien wil ik nog zwemmen.

4 likes

Heb wind tegen gehad, voelde als een föhn :rofl:

2 likes

Pfoee dat je zelf hopelijk inziet hoe irritant deze comment is.

1 like

Waar wonen jullie allemaal joh? Staat hier in Utrecht echt een best harde frisse wind, het is ook helemaal niet heel warm buiten.

Heb net een uur gefietst en zweet minimaal.

6 likes

Ik zweette al na een kwartier, maar ja zuiden, was 31 graden toch

2 likes

In Brabant en Zeeland is de luchtvochtigheid meestal veel hoger

2 likes

Ah hier 30 maar voelt als 25 zou ik zeggen, echt niet bijzonder warm.

@Luzarl ah dat zou een verschil kunnen maken idd, hier is het niet plakkerig vind ik.

3 likes

Nee hier bij mij in duitsland is het ook 29 graden maar luchtvochtigheid van 40, in Tilburg is het 55, in Utrecht bijv 47

1 like

Oh damn dat is best een verschil tov Tilburg idd! Nooit aan gedacht aangezien ik ook vrij ver van zee woon, maar zal idd flink schelen in de ervaring dan.

1 like

Ik woon ± 30 km boven Utrecht maar het is hier zo vies benauwd en plakkerig. Al vanaf maandag 30+ graden met luchtvochtigheid van 53%…
Geen wolkje aan de lucht ook. Begint ondertussen wel wat te waaien nu dus dat is wel fijn, maar echt afkoelen ‘s nachts doet het ook niet helaas.

1 like

In Amsterdam, het is hier 30 graden en geen zuchtje wind.

@Shadina zet je 's nachts geen ventilator voor je bed? Dat heb ik ook, scheelt echt een hoop.
En qua werken overdag: kun je niet naar kantoor gaan? Of ergens in een koffietentje gaan zitten ofzo?

3 likes

@Krabpaal wat grappig dat jullie allebei binnen 30 km van hier wonen en geen wind hebben, bij mij waaide net m’n pet 3x af op de fiets en het was afgelopen nacht vrij fris ook.

3 likes

Maar dat het ‘s nachts niet afkoelt is toch gewoon niet waar? Ik zie op allerlei locaties dat het vanaf 22 uur zo’n 20-22 graden is en later in de nacht 17-19 graden. Dat scheelt toch dik 10 graden met maximum overdag. Als het binnen warm is dan maakt het toch al veel verschil als je dan maximaal gaat ventileren.

Van mij mag iedereen klagen hoor, maar je kunt dit toch niet vergelijken met deze temperaturen in juni en juli, zodra de zon onder is koelt het direct af nu.

26 likes

Ik denk dat het opvliegers zijn waar zij last van hebben.

6 likes

Hmm tegen de tijd dat het hier afkoelt. Uurtje of 10 lig ik eigenlijk al in bed. Dan heb ik liever niet de ramen wagenwijd open ivm licht. Koelen is dus wel lastig dan.

3 likes

Hmm ik laat elke nacht de ramen open en de afgelopen nachten koelde het idd wel lekker af en waaide het lekker door. Alleen afgelopen nacht bleef het gewoon heet en waaide er helemaal niks door. (Maar met ventilator voor mn bed dus echt wel prima te doen.)

1 like

Hebben jullie nooit muggen dan? Echt no way dat ik ‘s nachts de ramen openzet, dan maar warm.

2 likes