Nou, dat is een complex verhaal maar laat ik zeggen dat een kapotte schildklier en de vervroegde overgang niet helpt in dit geheel.
Maar dank je wel, lief van je!
Ik vind het ook vrij normaal dat dit weer je zwaar valt en ik vind gezeik over regenachtige dagen niet om aan te horen.
Haha echt wat gebeurt er in dit topic.
live and let klaag
O scheisse. Ik dacht nog: het koelt hier prima af, lekker met de ramen open slapen en het komt wel goed. Ik besef nu dat vannacht een stuk asfalt in de buurt eruit wordt gefreesd en dat dat best een herrie maakt. Jammer.
Nat washandje/wattenschijfjes in de vriezer en dan op je gezicht. Dat was mijn studentenhuis lifehack vroeger
Maar als het donker is komen er toch geen muggen binnen? Moet er niet aan denken om ‘s nachts met de ramen dicht te niet slapen, zeker niet als je je kamer af wilt laten koelen. Ik heb nooit last van muggen zolang het licht uit blijft.
Dat is een mythe.
Muggen komen volgens mij op warmte af
Gewoon geur toch.
Als ik in de woonkamer zit met de deur op een kier dan heb ik echt last van de muggen en in m’n slaapkamer die donker is niet. Dan heb ik misschien geluk
En CO2. Die fuckers.
Ja ik slaap deze nachten met koelelementen uit de vriezer bij me in bed gewikkeld in een theedoek, echt heerlijk, 1 bij mn benen en 1 ter hoogte van mn buik
Ik lig gewoon met mijn dekentje op de bank in dit 28 graden huis. Kan niet chill liggen zonder dekentje.
Me2, ik lig ook gewoon onder mijn lekkere dekbed tv te kijken chillen zonder deken is gewoon geen optie, dan ga ik letterlijk dood/s
Volgens mij wordt hier iedere 10 berichten vergeten dat dit een klaagtopic is. Of mag je hier alleen klagen als je het koud krijgt als het onder de 25 graden komt? Dan moet de titel misschien even aangepast worden.
Sta op en straal zegt mijn weerapp, ja straaltjes zweet zal ik stralen als ik op sta. Zie nu al op tegen de nacht… Pfff, ben er zo klaar mee…
Als ik mijn tuindeur open doe om wat weg te gooien in de kliko. Is het alsof je een oven in stapt. Niet te doen.
heerlie koel nu buiten
Haha! Ik heb dit jaar dan toch eindelijk horren aangeschaft. Hemels om ‘s avonds en ‘s nachts het raam wagenwijd open te zetten, zonder angst om helemaal lekgeprikt te worden.