Zelfs ik als winter-lover en zomer/warm weer-hater word echt stik chagrijnig van al deze regen, niet te doen zeg
Ja dit is ook geen winter
Het regent hier zo achterlijk veel dat ons dak helemaal onder water stond en we vanmorgen ineens druppels hoorden vallen in de slaapkamer. Merry Christmas!
Ik zag net een bloesemboom met bloesems?! Die bloeit normaal rond maart pas. Vind dat toch wel treurig om te zien.
Wij hebben een boom in de tuin (ik ben even vergeten hoe deze heet) maar die bloeit juist nu in de winter. En dan in het voorjaar nog een keer. Dus misschien hoort het ook zo bij de boom die je zag
Ik heb net een mug doodgeslagen in de keuken. Doe even normaal tis winter.
Ja, kan een Japanse winterkers zijn! @Okapi Die bloeit in de winter. Alleen als het gaat vriezen, vallen de bloesems eraf en bloeit hij weer verder aan het begin van het voorjaar.
@TanteBetje hmmmmm heb ām niet eerder zien bloeien in de wijk! Heeft ook meer paarse bloesems die variant zie ik niet op Google? Of misschien ben ik elk jaar treurig voor niks om een boom en vergeet ik het steeds.
Onze bollen (šŖ») zijn ook al begonnen met uitkomen⦠vraag me af of dat nog goed komt ook
Weet niet hoe⦠maar heb al 2 dagen hooikoorts
Jaaa tis echt⦠dacht echt dat ik gek werd maar tis echt hooikoorts. Dikke rode tranen jeukende ogen. Jippakajee
Dacht al dat ik de enige was
Continu een jeukend gehemelte en geĆÆrriteerde ogen. Naar van
OMG dat is het! Ik dacht dat ik iets verkeerds had gegeten maar ik ben altijd zo voorzichtig dus dat kon echt niet. Bedankt! En kut voor iedereen die er al last van heeft natuurlijk, nog even en het is het jaar rond
Ooooh dit was ook nog niet in me opgekomen! Vond het al zoān rare verkoudheid maar het is gewoon al hooikoorts inderdaad
Gister toen ik door mijn buurt liep zag ik een passiestruik vol vrichten hangen
Waarom waait het zo hard
Wow, het is hier zo hard aan het hagelen dat ik even mijn gordijnen opende om te controleren of het hagel was of dat iemand heel veel rotjes naast mijn raam aan het afsteken was. Echt bizar zo heftig.
Ik ga stuk ik heb rusteloze benen en denk ik wil eigenlijk nog ff een stukje wandelen, maar ik las de berichten hier, en het weer sowieso. Check ik buienradarā¦
Dan voel ik me echt Indiana Jones ofzo als ik hier tussendoor ga.
Ik dacht dat onweer echt iets van de zomer was ineens uit het niets knalt het kei hard hier (nee geen vuurwerk haha)
Nou het weer van vandaag vat 2023 wel mooi samen he