Oh hier was het wel voorspeld en is er zelfs rond half 12 nog in de wijk gestrooid met een strooiwagen.
Is die sneeuw en gladheid eindelijk weg, hebben we weer wind en regen. Gadverdamme
Ja die wind en die regen hoeven van mij echt totaal niet.
wat waait het hard ![]()
![]()
![]()
Ben sinds gisteren al niet buiten geweest en toch al zo klaar met die wind
En het is echt vies warm
En weer alleen maar regen ![]()
Doe mij dan maar de kou en dat blauwe luchtje.
Ja echt heel random ineens zo warm. ![]()
In Zuid Holland schijnt de zon nu wel heerlijk! Het voelt bijna als lente
maar wel bizarre switch tov vrieskou overdag
Ja strakblauw hier! Heerlijk
Hier een hele nacht rukwinden tot 75km/u, ik dacht dat mijn huis ging wegvliegen ![]()
(oké lichtelijk overdreven, maar toch wel vervelend zo’n klapperend huis)
Ik heb de schoorsteenbuis door mijn slaapkamer lopen en dat heeft zo’n irritant suisend geluid gegeven de hele nacht ![]()
Dit haha. Maar heeeerlijk (op die pleuris wind na)
Wow, het onweert gewoon hier. Best dichtbij ook! Lang niet meer gezien haha
Hier ook! Keihard en heel kort, echt 3 harde donders en wind en regen en t was weer voorbij.
Eeeeen weer regen en wind ![]()
Hier ook, ondanks oordoppen zo kut geslapen door die herrie. Hopelijk is het nu voorlopig klaar met die stormen?
Kut wind. Zo slecht geslapen door dit achterlijke weer.
Keep on dreaming ![]()
