Ik vind het wel prima dit weer maar mijn huis is net een vrieskist 's ochtends
Ik hoop dat ik ergens kan schaatsen deze week!
Overdag in de zon vind ik het heerlijk. Maar zo sochtends het bed uit. Of als je onder de douche uit moet komen. Omg vreeeselijk.
En dan staat de verwarming aan wat heerlijk is maar daar droogt mn huid zo van uit.
Lekke band na werk en in dit weer een half uur met mijn fiets naar huis lopen, echt verschrikkelijk ![]()
Al m’n ramen boven hadden aan de binnenkant ijs vanmorgen. Is dat normaal?
Maar in ieder geval beter dan die regen en overal lekkage!
Bizar toch?
Hier wel dubbel glas dan en de verwarming in de badkamer en de kamer waar de was droogt staan wel aan. Maar op de slaapkamers dus niet. Wel goed gelucht vandaag, dus alles is nu weer droog. Benieuwd naar morgenochtend.
Alleen klopt het niet. Pas over ruim 2 maanden ![]()
Wat is dit voor rollercoaster ![]()
Hahaha anti climax
Wat een suffe grijze bende weer.
ik moest vanmorgen voor het eerst op mn zomerbanden door de sneeuw rijden en ik vond het heel spannend (en terecht)
maar ook wel heel cute nu dat er een laagje blijft liggen
Ik HAAT deze sneeuw echt laat het please snel weg gaan
Het sneeuwt hier zó zachtjes dat het lijkt alsof er iemand met kokosrasp aan het strooien is. Echt net-niet. Laat het dan serieus sneeuwen of niet hoor.
Het is koud met -2, wel een zonnetje hier in Zaandam
Daarnet naar buiten met mijn hond in de stralende zon en blauwe lucht. Heb net nog even op een bankje gezeten in het zonnetje. En ik kom nu net binnen en het begint te hagelen en te sneeuwen. Zo heb ik het graag!
Hier in Den Haag stelt het ook niet echt iets voor. Natte sneeuw ![]()
De voorspellingen zeggen ook dat het weer warmer wordt. Ik heb echt zoveel behoefte aan een verse, krakende sneeuwlaag.
Ik hou zoo van die frisheid maar met een lekker zonnetje!
Ik loop als een ware Cynthia met m’n hoofd omhoog van de blauwe lucht en het zonnetje te genieten. ![]()
Oke dat er sochtends ineens sneeuw ligt en er nog niet is gestrooid vind ik minder prettig.
Ook onprettig is door die gladde sneeuw proberen te fietsen terwijl er een strooi auto vlak achter je op t fietspad rijd.
Ja en waarom voorspellen ze het steeds niet? Elke dag denk ik dat het wel gaat smelten en weg gaat zijn, maar dan komt er in de nacht een nieuwe, niet voorspelde, laag bij
