Ik haat dit weer echt. Het is veel te koud! Geef mij maar het weer van afgelopen weken. Regen en wind
Ik krijg stekende hoofdpijn van deze kou
Ik dacht dat dit helemaal jouw ding was??
Die wind maakt het nog erger kan ik je vertellen
Gevoelstemperatuur is hier -9, ik denk dat ze dat bedoelt
Maar ik vond het ook meevallen
Ja gevoelstemperatuur was hier ook -9, en het sneeuwde
Ik voel me echt een oud vrouwtje want als het koud is doen m’n nieren zo’n zeer!
Ik vind het wel prima dit weer maar mijn huis is net een vrieskist 's ochtends Ik hoop dat ik ergens kan schaatsen deze week!
Overdag in de zon vind ik het heerlijk. Maar zo sochtends het bed uit. Of als je onder de douche uit moet komen. Omg vreeeselijk.
En dan staat de verwarming aan wat heerlijk is maar daar droogt mn huid zo van uit.
Lekke band na werk en in dit weer een half uur met mijn fiets naar huis lopen, echt verschrikkelijk
Al m’n ramen boven hadden aan de binnenkant ijs vanmorgen. Is dat normaal?
Maar in ieder geval beter dan die regen en overal lekkage!
Ik had dat in mijn eerste huis waar enkel glas was en geen enkele warmtebron boven, goeie herinneringen
Bizar toch?
Hier wel dubbel glas dan en de verwarming in de badkamer en de kamer waar de was droogt staan wel aan. Maar op de slaapkamers dus niet. Wel goed gelucht vandaag, dus alles is nu weer droog. Benieuwd naar morgenochtend.
Ja echt heel bijzonder! Als het goed is wordt het steeds minder koud dus ik hoop dat dat ook verschil maakt
Alleen klopt het niet. Pas over ruim 2 maanden
Wat is dit voor rollercoaster
Hahaha anti climax
Wat een suffe grijze bende weer.
ik moest vanmorgen voor het eerst op mn zomerbanden door de sneeuw rijden en ik vond het heel spannend (en terecht)
maar ook wel heel cute nu dat er een laagje blijft liggen